۱۳۹۳/۰۸/۰۶

قطار پنج‌ستاره 'عقاب طلایی' به تهران رسید

 بیشتر مسافران قطار بریتانیایی و استرالیایی بودند                    
قطار توریستی پنج‌ستاره‌ای که دو هفته پیش بوداپست، پایتخت مجارستان را به مقصد ایران ترک کرده بود، امروز دوشنبه، ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به تهران رسید.۷۰ مسافر قطار "عقاب طلایی" عمدتا گردشگرانی از بریتانیا و استرالیا بودند که برای این سفر زمینی دو هفته‌ای بین ۱۰ تا ۲۴ هزار یورو هزینه کرده بودند.
این قطار ۱۳ واگن دارد که دکور پرزرق‌ و برق داخل آنها با چوب گران‌قیمت و به سبک دهه پنجاه میلادی طراحی شده است."عقاب طلایی" روز ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) بوداپست را ترک کرد و با گذر از کشورهای رومانی، بلغارستان و ترکیه از گذرگاه مرزی رازی وارد ایران شد.

'تصویر رسانه‌ها از ایران اشتباه است'

مسافران عقاب طلایی امروز دوشنبه وارد تهران شدند
اولین مقصد تور "جواهرات پارسی" در داخل ایران شهر زنجان بود و بعد از آن مسافران آن از یزد و اصفهان و شیراز بازدید کردند و در نهایت به تهران رسیدند.این گردشگران خارجی بعد از بازدید از جاذبه‌های توریستی تهران دو روز دیگر با هواپیما به کشورهایشان باز خواهند گشت.
باب، یکی از مسافران این قطار لوکس که ساکن آدلاید استرالیاست به خبرگزاری فرانسه گفت که در تمام شهرهای مسیر در داخل ایران برخورد مردم "بسیار دوستانه" بوده است.او گفت: "آنچه در روزنامه‌ها درباره ایران می‌خوانید تصویر اشتباهی به شما می‌دهد. رسانه‌ها سوی غلط ماجرا را می‌بینند."
قطار عقاب طلایی فردا سه‌شنبه (۲۷ اکتبر/۶ آبان) با مسافرانی تازه تهران را به مقصد بوداپست ترک خواهد کرد.بنابر اعلام شرکت سازمان‌دهنده این تور، ۱۲ سفر مشابه برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده که قیمت گرانترین بلیط آن به ۲۹ هزار یورو می‌رسد.
 

بدرقه مسافران تهران در ایستگاه راه‌آهن بوداپست                    
مسافران عقاب طلایی بین ۱۰ تا ۲۴ هزار یورو برای این سفر هزینه کردند
مسافران قطار بعد از دو روز اقامت در تهران با هواپیما به کشورهایشان برمی‌گردند
قطار عقاب طلایی فردا سه‌شنبه با مسافرانی تازه تهران را به مقصد بوداپست ترک خواهد کرد

هیچ نظری موجود نیست: