۱۳۹۰/۰۲/۱۱

عزت الله سحابی، پیشکسوت مبارزان ملی و آزادیخواهی دچار سکته مغزی شد

جــرس:عزت الله سحابی، پیشکسوت مبارزان ملی و آزادیخواهی مردم ایران، در حالیکه وضعیت نامناسب جسمانی داشت، دچار سکته مغزی شد و نزدیکان وی از عمل جراحی اضطراری وی خبر دادند.
همزمان خانواده این فعال ملی- مذهبی، ضمن اعلام این خبر که مهندس سحابی در سه روز اخیر دو عمل جراحی داشته، (عمل اول بر روی استخوان لگن خاصره و عمل دوم برای بیرون آوردن لخته خون از مغز)، از عموم مردم خواستار آن شدند تا برای سلامتی ایشان، دعا و طلب بهبود کنند.
به گزارش منابع خبری جرس، غروب روز شنبه دهم اردیبهشت، عزت الله سحابی دچار سکته مغزی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده اند.
به گزارش منابع خبری جرس، عزت الله سحابی امروز شنبه دهم اردیبهشت، برای دومین بار طی سه روز اخیر مورد عمل جراحی قرار گرفت، که عمل اول بر روی استخوان لگن خاسره بود و عمل دوم برای بیرون آوردن لخته خون از مغز بود.
بر اساس این گزارش، مهندس سحابی اکنون در بخش آی سی یو و در حالت بیهوشی است و حالش مساعد نیست و به دعای هموطنان نیاز مبرم دارد.
این پیشکسوت مبارزان ملی از اعضای مجلس خبرگان قانون اساسی، نخستین رئیس سازمان برنامه و بودجه، نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و رییس شورای فعالان ملی مذهبی است.
گفتنی است دختر ایشان، هاله، در جریان حوادث بعد از انتخابات بازداشت شده و مدتهاست در زندان اوین بسر می برد و مهندس سحابی در حال بیهوشی دائما دخترش را صدا می کرده است.
مهندس سحابی مجموعا ۱۵ سال در زندان و سلول انفرادی و شکنجه گذرانیده است که یک سوم آن در زندانهای جمهوری اسلامی در زمان رهبری آقای خامنه ای بوده است.
یکی از نزدیکان خانواده سحابی با اشاره به این که پزشکان پس از انتقال ایشان به بیمارستان تلاش های لازم را انجام داده اند، اظهارداشت: او غروب امروز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.



هیچ نظری موجود نیست: