۱۳۹۶/۰۹/۲۸

خیابانی در لس آنجلس برای خرید هدیه‌های لوکس و گران قیمت


 


خیابان رودیو در منطقه بورلی هیلز لوس آنجلس یکی از محبوب ترین مراکز خرید هدیه های لوکس کریسمس. چیزی به کریسمس نمانده و فروشگاه ها و بوتیک های خیابان «رودیو» پر است از جهانگردان و خریداران محلی که به دنبال هدیه های گرانبها برای دوست و اقوام شان هستند.
این خیابان معروف در منطقه بورلی هیلز لوس آنجلس، یکی از محله های اعیانی کالیفرنیا و محل فروش برخی از گران ترین مارکهای جهان است. و اگر برای خرید به این خیابان رفته اید باید وضع مالی تان خوب باشد تا از پس بهای هنگفت کالاهای آن بر بیایید.
فروشندگان امیدوارند امسال در مقایسه با سال گذشته که بازار به دنبال بی ثباتی بعد از انتخابات کساد بود، فروش بالاتری داشته باشند.
بنابه به مطالعات سالانه اجناس لوکس شرکت مشاوره «بین اند کامپنیز» در بین کالاهای لوکس، کفش، کیف، و جواهرات هنوز سریع ترین رشد را دارند.
«بلیر اسکلکتر» مدیر توسعه اقتصادی و امور دولتی اتاق تجاری بورلی هلیز می گوید فصل فروش خوبی را انتظار دارند.
او به آسوشیتدپرس گفت: «نسل هزاره بخش مهمی از اقتصاد باقی مانده است. ولی نسلی که بعد از جنگ جهانی دوم متولد شدند هنوز جایگاه قوی تری در بین خریداران دارند. هنوز برای نسل هزاره مدت کمی دیگر لازم است تا در بین جمعیت خریداران مرکزیت پیدا کنند. الان بخواهیم این رقم را مقایسه کنیم نسل هزاره ۹۲ میلیون و نسل میانسال ۷۷ میلیون هستند؛ ولی هنوز افراد میانسال خریداران عمده شهر را تشکیل می دهند. از نظر خرید کردن حساب کنیم در آمد بیشتری برای شهر تولید می کنند، پس هدف اصلی ما نیز خریدارن میانسال و یک نسل هزاره بعد از آنها هستند.»
​در فروشگاه «سَکس فیفت اونیو» (Saks Fifth Avenue)، نه تنها جایی است برای پیدا کردن اجناس گران قیمت بلکه مکانی است برای یافتن اجناس نادر و غیر عادی. برای مثال یک جفت چکمه بالای زانوی ایو سن لوران که با کریستال پوشیده شده و قیمت فروش آن ۱۰ هزار دلار است.

 

کیف های دستی پوشیده از کریستال «جودیث لایبر» نیز یکی از هدیه های کریسمس محبوب و پر فروش باقی مانده است. بهای آنها از ۵ هزار دلار به بالا است.

 
کیف های کوچک دستی پوشیده با کریستال «جودیث لایبر» در شکل های بالن، بستنی، و جمجمه. برای مردها نیز کت ها و پالتوهای پوست گوسفندی خیلی مد شده است. کاپشن مارک برونِلو کوچینِلی بیش از ۶ هزار و پانصد دلار به فروش می رود.

 
گییریز (Geary’s) یکی از معروف ترین فروشگاه های لوکس است که در تهیه و فروش اجناس لوکس مثل کریستال، نقره، و جواهرات شهرت جهانی دارد. یکی از اجناس منحصر به فرد این فروشگاه یک لوستر کریستال چند لایه ای است که بهای فروش آن بیش از ۱۹ هزار دلار است.

 
تامس جی بلومنثال رئیس و مدیر عامل فروشگاه گییریز در بورلی هیلز می گوید کاسبی امسال رونق پیدا کرده است و مردم وقتی برای خرید می آیند انتظار سرویس عالی دارند.
او گفت: «فروش هر جنس پروسه کامل خودش را دارد که هر خریداری سزاوار آن است. آنها حق این را دارند که از اطلاعات کامل در مورد جنسی که خریده اند و از سرویس کامل بعد از خرید برخوردار شوند.»
و اگر عاشق خودروی پورشه هستید و یکی زیر پا دارید چرا آن را با دیگر اجناس خود جور نکنید؛ برای مثال یک ساعت ۴ هزار و دویست دلاری یا یک خودنویس ۲۹ هزار دلاری و یا این عینک آفتابی طلای ۱۸ قیراطی ۱۱ هزار دلاری.

 
شرکت آدیداس همینطور برای پورشه کفش های دویی طراحی کرده که به قیمت۵۲۰ دلار به فروش می رود.

 
بازار اجناس لوکس بورلی هیلز برای هر سلیقه ای چیزی دارد فقط باید مطمئن باشید که پیش از خرید کیف و حساب بانکی تان پر از پول است.

هیچ نظری موجود نیست: