۱۳۹۵/۰۸/۰۴

پدر آلمانی ترامپ ............

 
فرد ترامپ ( پدر دونالد ترامپ )ویکی پیدیا در این باره نوشت : فرد ترامپ پدر دونالد ترامپ ؛ ۱۱ اکتبر ۱۹۰۵ در محله Woodhaven نیویورک بدنیا آمد اما او یکی از مهاجران آلمانی بود. پدر او از شهر کوچکی به نام Kallstadt در آلمان به امریکا مهاجرت کرد.هرچند پدر و مادر ترامپ هر دو آلمانی بودند اما وی برای چندین دهه بعد از جنگ جهانی دوم خود را سوئدی تبار معرفی می کرد.
فرد ترامپ در سن ۱۳ سالگی پدرش را از دست داد و از همان زمان به عنوان کارگر اصطبل شروع به کار کرد.در اواخر ۱۹۲۰ او شروع به ساخت خانه های تک خانواری در کوئینز، که هر یک فقط ۳۹۹۰ دلار قیمت داشت کرد و در اواسط ۱۹۳۰ در هنگام رکود بزرگ امریکا ، او پیشگام مفهوم سوپر مارکت ها با بازار ویژه شد که تنها پس از یک سال توانست آن را به قیمت بالایی بفروشد.
در طول جنگ جهانی دوم، پدر ترامپ سربازخانه ها و ویلاهایی برای پرسنل نیروی دریایی ایالات متحده در نزدیکی کارخانه کشتی سازی عمده در امتداد ساحل در پنسیلوانیا، نیوپورت نیوز، ویرجینیا، و نورفولک و ویرجینیا ساخت او پس از جنگ نیز کار خود را با ساخت مسکن برای خانواده ها با درآمد متوسط و سربازان قدیمی جنگ توسعه داد.
فرد ترامپ در ادامه به ساخت و راه اندازی مسکن بصورت اجاره مقرون به صرفه از طریق مجتمع های آپارتمانی بزرگ در شهر نیویورک، و خانه های یکسان در محله Bensonhurst، Sheepshead ، Flatbush و ساحل برایتون در بروکلین و فلاشینگ و جامائیکا پرداخت.
در طول زندگی حرفه کسب و کار خود، بارها مورد تجارتش مورد ظن قرار گرفت تا جائیکه یک بار توسط کمیته مجلس سنای ایالات متحده در سال ۱۹۵۴ برای سند سازی در قراردادهای عمومی مورد تحقیق و تفحص قرار گرفت . موارد مشابهی نیز وجود داشت که وی به خاطر آنها توسط مقامات مدنی امریکا مورد بررسی قرار گرفت و در برخی مجرم شناخت شد.
وی در ۲۵ ژوئن ۱۹۹۹ میلادی در ۹۳ سالگی درگذشت. آن طور که برآورد می شود وی در هنگام فوت سرمایه ای بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار داشت. همسرش ماری آنه مک لود بود که او نیز در سال ۱۹۹۹ درگذشته است. همچنین فرزندان وی به ترتیب ماریانه، فدریک، الیزابت، دونالد و روبرت هستند.
 
فردریک و الیزابت ترامپ ( پدر بزرگ و مادر بزرگ دونالد ترامپ)

عکس خانوادگی پدربزرگ دونالد ترامپ ( فرد ترامپ اولین نفر سمت چپ)
 

هیچ نظری موجود نیست: