۱۳۹۴/۰۸/۲۲

جنجال رسانه اصولگرا در باره"کشف حجاب" در نمایشگاه مطبوعات با حضور محسن هاشمی

این خبرگزاری در خبری با انتشار تصویر یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات که در یک لحظه، روسری از سرش افتاده بود، از این اتفاق غیر عمدی با عنوان کشف حجاب در نمایشگاه نام برد.
این خانم اما ماجرای کامل را این‌گونه توضیح داد:
 برای رفع مشکل پسرم دنبال آقای محسن هاشمی بودم. در غرفه‌ای فرصت را مغتنم شمردم و برای عرض مشکلم رفتم. به من گفتند برای مصاحبه با ایشان باید غرفه را ترک کنم. یک لحظه روسری‌ام افتاد و نمی‌دانم چه کسی آنجا بود که از این یک لحظه عکس گرفت و آن را منتشر کرد. حالا همه اقوام به من زنگ زده‌اند که عکست را در اینترنت منتشر کرده‌اند. آیا برای هیچکس تا کنون این اتفاق رخ نداده است؟ ایا این آقایان خودشان حاضرند عکس مادر یا خواهرشان را اینگونه منتشر کنند؟ آیا این افراد به حیثیت و آبروی مردم فکر نمی‌کنند؟ من آن فرد یا افراد را به خدا واگذار می‌کنم .

هیچ نظری موجود نیست: