۱۳۹۰/۰۹/۲۰

قبض گاز 900 هزار تومانی ناطق نوری

احمد ناطق نوری ، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ما در مجلس تاکید کردیم که قیمت ها طی 5 سال و با شیبی ملایم آزاد شود تا فشاری به مردم نیاید؛ اما دولت این فشار را در یک سال وارد کرد و می خواهد به اهداف تعیین شده در پایان سال پنجم برسد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور برخی قبض ها با قیمت بالا پس از اجرای هدفمندی یارانه ها افزود: پول گاز منزل بنده آمده 900 هزار تومان! آنهم در حالیکه تنها یک مشعل در خانه داریم ؛ البته بر خلاف مسائلی که می گویند ، یک خانه معقول داریم که 150 متر مساحت آن است و این پول گاز با هر منطقی برای آن زیاد است و خود من هم با این هزینه ، لنگ شده ام.
نماینده مردم محمود آباد و نور با هشدار به دولت درباره ادامه این روند افزود: با این شتاب جلو رفتن ، معضلات مردم بیشتر می شود و با این شیب قیمتی ایجاد شده روز به روز به مشکلات اقتصادی مردم افزوده خواهد شد؛ شیب قیمتها باید ملایم تر شود تا مردم خود را رفته رفته به افزایش قیمت ها عادت دهند و این راه درست نیست.
عضو هیات رییسه مجلس در ادامه به سیاستهای اشتغال زایی دولت اشاره کرد و گفت: دولت درباره ایجاد اشتغال های میلیونی صحبت هایی کرده که در منطقه من(محمود آباد و نور) محقق نشده است.
ناطق نوری همچنین به اختلاس 3 هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: پیگیری قوه قضاییه در این زمینه خوب پیش می رود و البته باید نشست و دید نتیجه چه خواهد شد.
وی افزود: قوه قضاییه تا به اینجا خوب عمل کرده است و مجلس تا جایی که می توانست کمک کرد و هر زمان قوه قضاییه صلاح دید نیازمند کمک مجلس است ، مجلس وارد عمل خواهد شد.
نماینده حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در دوره‌ های اول، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم در پایان درباره کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس نهم گفت : تا یار چه خواهد و میلش به که باشد! من انشاءالله در انتخابات مجلس نهم هم شرکت خواهم کرد ، اما بودنم منوط به خواست مردم است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور برخی قبض ها با قیمت بالا افزود: پول گاز منزل بنده آمده 900 هزار تومان! آنهم در حالیکه تنها یک مشعل در خانه داریم ؛ البته بر خلاف مسائلی که می گویند ، یک خانه معقول داریم که 150 متر مساحت آن است و این پول گاز با هر منطقی برای آن زیاد است و خود من هم با این هزینه ، لنگ شده ام.

هیچ نظری موجود نیست: