۱۳۹۰/۰۴/۰۱

صریح ترین حمله به احمدی‌نژاد از زبان حجت الاسلام ذوالنور

پیش بینی شهادت مشایی، تمجید رئیس جمهور از علی عبدا... صالح، عدم استفاده احمدی‌نژاد از لفظ بیداری اسلامی، رأی عدم كفایت احمدی‌نژاد بالاترین رأی اعتماد تاریخ، رئیس جمهور چراغ قرمز را رد كرد و... از محورهای سخنرانی ذوالنوری در قم بوده است.
به گزارش خبرنگار «آینده» و به نقل از 19 دی؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در همایش بصیرت و جهادعلمی كه به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت دكتر چمران و روز بسیج اساتید در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد با پرسش‌های زیاد حاضران جلسه در مورد جریان انحرافی و رابطه احمدی‌نژاد با این جریان مواجه شد.
وی با طرح برخی سؤالات در این زمینه اظهار داشت: ممكن است كسی بپرسد كه اصل جریان انحرافی و ارتباط مشایی و احمدی‌ن‍ژاد چیست؟ آیا ارتباط فامیلی است كه احمدی‌نژاد از مشایی دست بر نمی‌دارد یا ارتباط دیگری وجود دارد؟ اگر ارتباط فامیلی است، پس چرا برادر احمدی‌نژاد، همسرش، دامادش، عروسش، مادرش، همه در این قضیه مخالف احمدی‌نژاد بودند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: مادر احمدی‌نژاد به او گفته بود آق‌ات می‌كنم كه این جور در برابر همه می‌ایستی.
ذوالنوری گفت: این چه ارتباط فامیلی است كه از برادر و مادر و فرزند و عروس و همسر و داماد مهم‌تر است و مشایی باید حفظ شود و عالم و آدم بگویند احمدی‌نژاد از سر جایش تكان نخورد.
وی بیان داشت: سؤالاتی از قبیل اینكه بحث جادو و جنبل و جن و رمالی در این موضوع چقدر دخالت دارد؟ آیا ارتباط با بیگانه‌ای وجود دارد یا ندارد؟ قهر 11 روزه چرا اتفاق افتاد؟ واقعا برای فكركردن بود یا تمرد از امر ولی فقیه؟ حمایت‌هایی كه در گذشته كردیم اشتباه بود یا نه؟ اگر بحث مشایی اینقدر پیچیده است كه هر چه هست به مشایی گیر است، زور نظام به مشایی نمی‌رسد كه این مشكل را حل كند و احمدی‌نژاد راحت و آزاد شود؟ چه جور شما 5 هزار كیلومتر در فتح‌المبین و 6 هزار كیلومتر در بیت‌المقدس را آزاد كردید، یك سرزمینی كه در اختیار مشایی است را نمی‌توانید آزاد كنید؟ ما از این به بعد باید چه كار كنیم، آیا حمایت كنیم یا علیه آنها حرف بزنیم؟ پرسیده می‌شود.
ذوالنوری با تأكید بر ضرورت كالبدشكافی این جریان اظهار داشت: بعضی جاها فقط در‌تریبون‌ها فحش می‌شنوید، ولی واقعا كالبدشكافی این جریان كه محتوا چیست و رگه‌های انحراف كجاست؟ نیاز به توضیح دارد و در شان بزرگان ما نیست كه این مباحث را كالبدشكافی كنند.
وی ادامه داد: آیت‌ا... مصباح یزدی می‌گوید كه خطر این موضوع در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و این موضوع همان فراماسونری است و امیدی به بازگشت نمی‌بینم.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به حاضران در این همایش گفت: این وظیفه شماست كه كلام و تیتری كه بزرگان ما بیان می‌كنند را كالبدشكافی كنید.
وی ادامه داد: چرا مقام معظم رهبری در دوران 11 روزه می‌فرماید تا من زنده هستم نخواهم گذاشت انحرافی در مسیر انقلاب و ارزش‌های انقلاب پیش آید؟ حتما چیزی هست كه آقا اینجور می‌فرمایند.
خطر جریان انحرافی از اصلاح‌طلبان افراطی و انجمن حجتیه بدتر است
وی تصریح كرد: خطر این گروه انحرافی از اصلاح‌طلبان افراطی و حجتیه بدتر است، به دلیل اینكه حجتیه‌ایها معتقدند كه در زمان غیاب امام زمان(عج) هیچ عَلَم حكومت دینی نمی‌تواند برافراشته شود و اگر این اتفاق بیفتد باطل است، ولی این جریان تمام انحرافات انجمن حجتیه را در خودش دارد، از این طرف هم به كانون قدرت و ثروت محكم چسبیده است.
وی گفت: این جریان از اصلاح‌طلبان بدتر است، چون در دوران 8 سال فعالیت اصلاحات، هیچ ارزش مبنایی از اسلام و انقلاب را ندیدید مگر مورد هجوم بود، آنها سكولار و لائیك و لیبرال بودند و نظام دینی را قبول نداشتند اما گریم دین را به چهره نزده بودند، بلكه می‌گفتند دین نمی‌تواند جامعه را اداره كند و در رأس برنامه‌های اینها ناكارآمدی دین در اداره جامعه بود.
ذوالنوری افزود: چنین افرادی اگر در عرصه بودند، مردم تكلیفشان را می‌دانستند ولی جریان انحرافی به حكومت سفت چسبیده و از حكومت دینی حرف می‌زند و حتی بالاتر از ولایت فقیه، درباره حكومت امام زمان(عج) حرف می‌زند.
ذكر و پیراهن یخه بسته و لب‌هایی كه مرتب می‌جنبد و...
شما می‌بینید كه از آن طرف كه گریم دین بر چهره آنها هست و ذكر و پیراهن یخه بسته و لب‌هایی كه مرتب می‌جنبد و تسبیحی كه تكان می‌خورد، باطن كار اینها فساد اقتصادی و سیاسی و وابستگی به بیگانه و صد مسأله‌ دیگر وجود دارد، لذا خطر این جریان از اصلاح‌طلبان افراطی بدتر است چون آنها خیلی از دین استفاده نمی‌كردند. گروه انحرافی همان انحرافات اصلاح‌طلبان را با گریم و نقاب دین دارند.
ذوالنوری به تشریح دو مسأله‌ مهدویت در باورهای این گروه انحرافی و نحوه اداره حكومت از نظر اینها پرداخت و گفت: اینها معتقدند كه ما یك ظهور صغری داریم و یك ظهور كبری؛ ظهور كبری زمانی است كه حضرت چهره مباركشان را فاش می‌كنند و علنا اعلام حضور پیدا می‌كنند، اما ظهور صغری دوره و مقطعی از آخرالزمان است كه علائم ظهور بروز پیدا می‌كند و منع عدم ارتباط با امام زمان(عج) را كه در دوران غیبت كبری داریم، در دوران ظهور صغری برداشته شده و می‌شود كسانی با امام زمان مرتبط باشند و حكم بگیرند و حكم بیاورند و حرف بزنند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: باور رئیس جمهور این است كه مشایی رابط امام زمان است و از اولیای الهی بر روی زمین است.
وی با بیان اینكه این مسأله‌ یك باور است و تعارف نیست، نقلی از صفارهرندی در این زمینه اشاره كرد و اظهار داشت: صفارهرندی در یكی از مصوباتی كه دولت می‌خواست جاهایی را ادغام كند، به احمدی‌نژاد گفته بود كه مقام معظم رهبری با این موضوع مخالف هستند ولی احمدی‌نژاد گفته بود كه این حكم است و باید انجام شود.
وی اضافه كرد: در این مسأله‌ یا مقام معظم رهبری مخالف هستند و رئیس جمهور در مخالفت رهبری حكم می‌كند، یا باید از یك جایگاه بالاتری از رهبری وجود داشته باشند كه حكم كند. رئیس جمهوری در جای دیگری گفته بود كه من هیچ كاری را بدون حكم انجام نداده‌ام.
عدم انكار ولایت توسط گروه انحرافی، مردم را دچار اشتباه می‌كند
وی با طرح این سؤال كه چه كسی حكم‌ها را برای احمدی‌نژاد می‌آورد؟، اظهار داشت: این آقایان نمی‌گویند كه مخالف ولایت فقیه هستند و وقتی راجع به ولایت فقیه صحبت شود، ممكن است شخص رئیس جمهوری بگوید كه مگر كسی از من به ولایت فقیه معتقدتر هست؟
ذوالنوری تأكید كرد: در جریان انحرافی كسی ولایت فقیه را انكار نمی‌كند و این مسأله‌ است كه مردم را دچار انحراف و اشتباه می‌كند. مردم فكر می‌كنند كه فلان آقا اگر از ولایت فقیه تمجید می‌كند معنایش این است كه ولایت فقیه را الان مثل ما قبول دارد، در صورتی كه این چنین نیست.
وی با بیان اینكه گروه انحرافی حتی معتقدند كه علائم ظهور بروز پیدا كرده است، تصریح كرد: مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری این است كه در جریان بیداری اسلامی از نهضت‌های اسلامی حمایت كنیم و از حكام وابسته عرب اعلام انزجار كنیم ولی دولت ما در چنین بزنگاهی سعی می‌كند با حكومت‌های عربی ارتباطی برقرار كند و تمام عرب را به كشور دعوت كند.
تمجید رئیس جمهور از علی عبدا... صالح!
وی گفت: آنها معتقدند كه یكی از علائم ظهور آن است كه دو عبدا... در كشورهای عربی حاكم می‌شوند كه یكی علی عبدا... و دیگری عبدا... شاه اردن است. ممكن است یك زاپاس هم مثل علی عبدا... صالح هم داشته باشند كه یكی از همین آقایانی كه اسمشان را بردیم به علی عبدا... صالح گفته بود كه شما اسم سه پیغمبر را با خودت داری. شأن رئیس جمهوری اسلامی این است كه از عبدا... صالح تمجید كند؟
وی اظهار داشت: تلاش داشتند كه شاه اردن را وارد كشور كنند و جاذبه‌های گردشگری را تبلیغ كنند و به بهانه دیدن این جاذبه‌ها، او را به آبگرم سرعین ببرند، چون معتقدند كه علائم سفیانی روی كمر عبدا... پادشاه اردن وجود دارد. خرافه تا این جا رسیده است.
مشایی به شهادت می‌رسد
ذوالنوری تصریح كرد: حتی این جمله امام كه انتظار فرج از نیمه خرداد كشم را مشایی چند روز قبل از ارتحال امام گفته بود كه به زودی اتفاقی در 14 و 15 خرداد خواهد افتاد كه دهن منتقدین بسته می‌شود. آن اتفاقات این بود كه مشایی 14 خرداد به شهادت می‌رسد و روحش عروج خواهد كرد و امام زمان در روز 15 خرداد ظهور می‌كند و حتی بعضی از اینها داشتند سر و دست می‌شكستند برای گرفتن ویزا و رفتن به عربستان كه وقتی امام زمان در عربستان اعلام ظهور كرد همراه او باشند.
وی با اشاره به نقش جادوگران در این تفكر انحرافی گفت: ملات مسأله‌ آنها را جادوگران فراهم می‌كنند.
وی ادامه داد: اینكه احمدی‌نژاد را سحر و جادو كردند به معنای آن نیست كه احمدی‌نژاد اختیاری از خودش ندارد. كسی كه سحر شده نمی‌توان توقعی از او داشت؛ بلكه جادوگران پیش گویی‌هایی می‌كردند كه بعضی از آنها محقق می‌شد و احمدی‌نژاد هم فكر می‌كند كه مشایی اینها را از ناحیه امام زمان آورده و به خاطر همین تأثیر پذیرفته است، یعنی وقتی كراماتی دیده، دلبستگی پیدا كرده است.
اداره جامعه از نظر گروه انحرافی
ذوالنوری با تشریح اعتقاد گروه انحرافی به اداره جامعه، تصریح كرد: در اداره جامعه اینها معتقدند كه مردم ما سه گروه هستند؛ یك گروه ولایتی‌ها هستند كه معتقدند تعداد آنها 7 میلیون نفر است كه این حرف، حرف غلطی است به خاطر اینكه رسانه‌های بیگانه اعتراف كرده بودند كه در روز 9 دی بیش از 40 میلیون نفر مردم در سراسر كشور به خیابان‌ها آمده بودند. به اعتقاد آنها گروه دوم ضدانقلاب هستند كه تعداد آنها كم نیست كه این حرف هم غلط است، چون یك نفر ضدانقلاب هم زیاد است، ولی نسبت به كل مردم عددی نیستند.
وی دسته سوم را جمعیت خاكستری دانست و گفت: این جمعیت كه بدنه و اصل توده‌ها هستند نه ولایتی هستند و نه ضدانقلاب؛ مخالف امام و انقلاب و رهبر هم نیستند، بلكه كسانی هستند كه اگر روز پنجشنبه عاشورا باشد، شام عاشورا و شام غریبان به سر و سینه می‌زنند و فردای آن روز كه جمعه است در جاده چالوس هستند و نوار موسیقی آنها روشن است و به جاهای خوش آب و هوا می‌روند و اینها كسانی هستند كه اگر نصف شب در خیابان‌ها عبور می‌كنند ایست و بازرسی بسیج نباشد كه به آنها بگویند صندوق عقب ماشین را بالا بزنند تا ببینند مشروبات الكلی دارند یا ندارند. یا اگر زن بدحجابی باشد به او نگویند كه چرا حجابت این جوری هست. یا اگر زن نامحرمی با كسی راه می‌رود نگویند كه چه سمتی با او داری؟
ذوالنوری افزود: به اعتقاد گروه انحرافی این دسته از مردم نیاز به حاكمانی دارند كه كاری به كار آنها نداشته باشد و از آن طرف رفاه نسبی برای آنها ایجاد شود و هر كسی كه این كار را انجام دهد برای همیشه حاكم است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح كرد: جالب اینجاست كه فردی كه در رأس جریان انحرافی است می‌گوید كه آقای دكتر پرچم این ماموریت را روی دوش من گذاشته است.
رئیس جمهور از لفظ بیداری اسلامی استفاده نمی‌كند
وی با اشاره به دغدغه جدی مقام معظم رهبری درباره تحولات منطقه وبیداری اسلامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری فریاد بیداری اسلامی را سر می‌دهند، رئیس جمهور یك كلمه لفظ بیداری اسلامی را استفاده نمی‌كند و به جای آن از بیداری مردمی، بیداری ملت‌ها و... استفاده می‌كند.
وی ادامه داد: اینها هر سال سران كشورهای فارسی زبان را دعوت می‌كنند كه در تخت جمشید مراسم عید نوروز بگیرند و سه سال پیاپی مقام معظم رهبری و دفتر ایشان مخالفت می‌كنند و سال بعد همان تكرار می‌شود.
وی افزود: رأس این جریان انحرافی به سازمان حج می‌گوید كه كاروان‌هایی را كه به عتبات عالیات اعزام می‌كنید، یك روز از وقت زائران را برای دیدن تیسفون و مدائن در نظر بگیرید. وقتی مسئولان اعلام می‌كنند كه یك روز به سفر اضافه می‌شود و هزینه‌ها بالا می‌رود، این شخص می‌گوید از آن طرفش (زیارت از عتبات عالیات) را كم كنید.
ذوالنوری با انتقاد از اظهارات احمدی‌نژاد در مورد ورود زنان به استادیوم ورزشی گفت: رئیس جمهور می‌گوید كه چه اشكالی دارد زنان وارد استادیوم ورزشی شوند و بازی‌ها را نگاه كنند. در بازی انزلی تمام صندلی‌های ورزشگاه را شكسته بودند و اتوبوس‌ها بعد از مسابقه سالم نمی‌ماند، حال ناموس مردم در جمعیت اراذل و اوباش امنیت دارند؟
شخص رئیس جمهور مانع كار نیروی انتظامی است
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی اگر بخواهد تكان بخورد حلقومش را فشار می‌دهند، اظهار داشت: من چند روز پیش به سردار احمدی‌مقدم گفتم كه جاهایی از ما می‌پرسیدند كه چرا نیروی انتظامی با فساد برخورد نمی‌كند؟ من به آنها گفتم كه دولت همكاری نمی‌كند و برای نیروی انتظامی مانع درست می‌كند. آقای احمدی‌مقدم در جواب گفت كه دولت قلبش با ماست و شمشیرش علیه ماست و شخص رئیس جمهور جلوی كار ما را می‌گیرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تأكید كرد: شخص رئیس جمهور متأثر از مشایی این كار را می‌كند.
تعابیر نورانی احمدی‌نژاد!
وی ادامه داد: اینكه كاری به كار كسی نداشته باشید و بگذارید مردم راحت باشند و آیا مشكل موی چهار تا دختر است كه بیرون آمده و تعابیری این چنینی در بیان نورانی! رئیس جمهور ریشه در این مسأله‌ دارد كه تفكر، یك تفكر دیگر است.
ذوالنوری جریان وزارت اطلاعات را جرقه این موضوع عنوان كرد و افزود: شاید این موضوع اعلام پالس‌دادن به جریاناتی بود كه با این حركت امید پیدا كنند.
وی با بیان اینكه بعضی‌ها این سؤال را می‌پرسند كه آیا عزل وزیر از اختیارات رئیس جمهور هست یا نیست؟ اگر هست پس چرا رهبری دخالت كردند؟ اظهار داشت: درست است كه وزارت اطلاعات یك وزارت است ولی در همه دنیا دستگاه امنیتی و اطلاعاتی زیرنظر بالاترین مقام كشور است.
وی تأكید كرد: مسأله‌ وزارت اطلاعات گوشت قربانی نیست كه هر دولتی كه سر كار آید به هر صورتی كه می‌خواهد عمل كند و رهبری هم نمی‌تواند نسبت به این مسأله‌ بی‌نظر باشد.
دولت خاتمی وزیر اطلاعات را با نظر مقام معظم رهبری عزل و نصب می‌كرد
وی ادامه داد: از اول انقلاب تا به امروز سیره و روال این بوده كه عزل و نصب وزیر اطلاعات با نظر امام و مقام معظم رهبری بوده است.
وی با ذكر جریانی از تابعیت وزیر اطلاعات خاتمی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی روز چهارشنبه از مجلس رأی اعتماد گرفت و روز پنجشنبه هنوز از ساختمان سازمان قضایی بیرون نرفته بود كه ما برای عرض تبریك و با هدف توصیه برای ابقای مدیركل اطلاعات قم خدمت او رفته بودیم. یونسی فرمود كه آقای خاتمی با من چند تا شرط كرد كه یكی از آنها جابجایی چهار مدیركل اطلاعات بوده كه یكی از آنها مدیركل اطلاعات قم بوده است.
وی ادامه داد: من از او پرسیدم شما با هماهنگی آقا وزیر شدید و پذیرفتید یا نه؟ ایشان فرمود نه تنها اینكه آقای خاتمی با مقام معظم رهبری هماهنگ كرده، بلكه خود من خدمت آقا رفتم و گفتم اگر اجازه بدهید من این مسئولیت را نپذیرم كه آقا با عبارت من و با خنده جواب من را دادند و فرمودند: اجازه نمی‌فرمایم و شما باید این كار را بپذیرید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: دولت آقای خاتمی وزیر اطلاعات را با نظر مقام معظم رهبری عزل و نصب می‌كند و اگر رئیس جمهور روال كار را انجام می‌داد و گزینه‌هایی را معرفی می‌كرد، ممكن بود مقام معظم رهبری یك نفر را انتخاب كنند و بعد معرفی شود، اما اصل كار این نبود.
پشت پرده بركناری مصلحی
وی به پشت پرده بركناری مصلحی اشاره كرد و گفت: مشایی به دنبال این بوده كه 150 نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشد و اگر این هدف بخواهد اجرایی شود باید 400 الی 500 نفر وارد انتخابات شوند. موثرترین فیلتر شورای نگهبان وزارت اطلاعات است و آنها می‌خواستند این وزیر را بركنار كنند و رئیس جمهور سه ماه سرپرست شود و در این سه ماه كه رئیس جمهور مشغله كاری دارد، جریان انحرافی وارد وزارت اطلاعات شود، همان جوری كه امروز وزارت امور خارجه را تسخیر كرد، بعد عناصر را جابجا كنند و در آستانه انتخابات هر كسی را كه می‌خواهند به عنوان وزیر اطلاعات معرفی كنند.
ذوالنوری ادامه داد: هدف گروه انحرافی ورود چنین ثلمه‌ای به دستگاه امنیتی كشور بود، مگر اینجا رهبری می‌تواند نسبت به این موضوع كه دخالت در عرصه دولت محسوب نمی‌شود بی‌تفاوت باشد.
وی بیان داشت: احمدی‌نژاد مشروعیت این مسئولیت (سرپرستی وزارت اطلاعات) را ندارد، چون اگر شرط وزیر اطلاعات این است كه یا مجتهد یا قریب الاجتهاد باشد، فرق سرپرستی وزارت اطلاعات در چهار ماه یا چهار سال چیست؟ چنین كاری مشروعیت ندارد.
رئیس جمهوری فكر نمی‌كرد كه رهبری مثل كوه در برابر این موضوع بایستد
وی با اشاره به دیدار احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این موضوع تصریح كردند كه جابجایی را انجام ندهید، ولی احمدی‌نژاد خدمت رهبری رسید و گفته بود اگر مصلحی باشد آیا من حق دارم كه استعفا بدهم. مقام معظم رهبری هم فرموده بودند كه خودتان ‌می‌دانید؛ بدهید.
وی تصریح كرد: احمدی‌نژاد بر روی دو گزینه فكر می‌كرد؛ اول اینكه شرطی كه گذاشته بود پذیرفته شود و مصلحی برود و مشایی به عنوان معاون اول بیاید و دوم اینكه عزل و استعفای رئیس جمهور پذیرفته شود.
وی گفت: البته رئیس جمهور در مصاحبه‌اش گفته بود كه من آنهایی را كه می‌گویند شرط گذاشتم را نمی‌بخشم؛ اما چرا 11 روز رفتی در خانه نشستی؟ شرطی در میان بود و چطور می‌توانیم روی آن را بپوشانیم.
ذوالنوری ادامه داد: رئیس جمهور فكر می‌كرد كه هر كدام از این دو موضوع هزینه‌ای برای نظام دارد. عزل و استعفا هم بی‌سروسامانی كشور و تشكیل شورای ریاست جمهوری و دشمن شاد شدن و برگزاری انتخابات و... را در پی داشت، پس نظام شرط را می‌پذیرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه كرد: به مخیله رئیس جمهوری نمی‌آمد كه مقام معظم رهبری مثل كوه در برابر این موضوع بایستد.
احمدی‌نژاد از روی اكراه و ناچاری برگشت
وی اظهار داشت: در آن 11 روز 200 نفر از شخصیت‌های نظام به صورت تلفنی و حضوری با رئیس جمهور صحبت كردند كه فایده‌ای نداشت و به تعبیر بنده احمدی‌نژاد رغبتاً بر سر كارش نیامده است و از روی اكراه و ناچاری و اجبار آمد، چون مجلس ملتهب شده بود و ضرب‌العجل هم تمام شده بود و اگر آن روز سر كارش حاضر نمی‌شود، فردای آن روز استیضا می‌شد.
رأی عدم كفایت احمدی‌نژاد بالاترین رأی اعتماد تاریخ!
وی اضافه كرد: اگر رأی عدم كفایت سیاسی احمدی‌نژاد در این مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شد، بالاترین رأی عدم اعتماد تاریخ را می‌گرفت.
ذوالنوری یادآور شد: احمدی‌نژاد مجبور شد برگردد و نشانه آن هم این بود كه در جلسه هیأت دولت، مصلحی را راه ندادند، بعد از این جریان 13 امضایی كه در مجلس برای سؤال از رئیس جمهور مطرح شده بود بعد از این جریان به 90 امضا رسیده بود.
وی با بیان اینكه در حمایت از احمدی‌نژاد هیچ اشتباهی نشده است، تصریح كرد: اگر امروز آنهایی كه از دولت حمایت كردند به چند سال پیش برگردند، هیچ راهی جز همین راهی كه آمدند ندارند.
وی ادامه داد: اگر محسن رضایی را كنار بگذاریم ـ به دلیل اینكه او رأی خاصی نیاورده بود و چند بار بخت خودش را آزموده بود – دو كاندیدای دیگر و احمدی‌نژاد باقی ماندند و احمدی‌نژاد بعد از این مدت به اینجا رسیده كه 11 روز قهر بود و وقتی در شبكه دوم سیما حرف می‌زند از ولایت فقیه به گونه‌ای حرف می‌زند كه انگار هیچ چیزی نبوده است اما رقبای او از اول بیل لودر را زیر پایه‌های انقلاب گرفته بودند.
رئیس جمهور چراغ قرمز را رد كرد
ذوالنوری تأكید كرد: اگر فرمان ماشین انقلاب به دست رئیس جمهور بود كه این انقلاب را از قم به مشهد ببرد، وسط راه مشایی گولش زد و ماشین انقلاب به جای اینكه از مسیر اتوبان به تهران و از تهران به مشهد برود، از ساوه و اسلام‌شهر و چند شهر دیگر رفته و رئیس جمهور چراغ قرمز را رد كرد، سبقت و سرعت غیرمجاز داشت، به ایست پلیس توجه نداشت ولی اگر 200 كیلومتر راه رفته 100 كیلومتر آن كوتاه شده و به سمت مشهد بوده است، اما اگر دیگران سكان ماشین انقلاب را به دست می‌گرفتند به جایی كه ماشین را از قم به سمت تهران و مشهد می‌بردند، به سمت اراك هدایت می‌كردند.
وی تصریح كرد: اگر رهبری هم جلو می‌آمدند و ایست می‌دادند، او را می‌زدند و له می‌كردند.

هیچ نظری موجود نیست: