۱۳۹۰/۰۳/۲۲

ناگفته های همسر اول بن لادن از لحظه عاشق شدن تا زمان مرگ اسامه

سایت 24 نوشت: نخستین همسر بن لادن كه قبل از حملات 11 سپتامبر از وی جدا شد ابعاد جدیدی از زندگی شخصی اسامه را بازگو كرد.
دی ان ای ایندیا گوشه ای از مصاحبه اختصاصی بازپرسان با نجوا (دختر عمو و همسر اول بن لادن) را منتشر كرده است. در این مصاحبه ناگفته های شخصی زیادی درباره اسامه بن لادن و پسر بن لادن بنام عمر و همسر انگلیسی اش گفته می شود.
اسامه بن لادن نوجوانی با صدای نرم بعدها به شماره یك تروریستهای جهان (به گفته مقامات امریكایی) تبدیل شد. شور و شر جوانی اسامه كنار پسر عمو (ناجی) و دختر عمویش (نجوا) گذشت. نجوا می گوید در منطقه مرزی كسب در لاذقیه(سوریه) با ناجی برادر و اسامه بن لادن بودند.آنها داخل مرزهای تركیه قدم می گذارند كه ناگهان افسر مرزی ترك دستور ایست به آنها می دهند اما پا به فرار گذاشته و در باغی خود را پنهان می كنند.
بن لادن عاشق راه رفتن با گامهای بلند و تند بوده و در دمشق همراه نجوا بارها این كار را انجام داده است. سه نفری در دمشق بودند كه تصمیم میگیرند وارد باغی شده و سیب بخورند. در حال كندن سیب بودند كه صاحب باغ و چند نفر دیگر وارد شدند و با فریاد "دزدها را بگیرید" به سراغشان رفتند. ناجی روی درخت بود و از همانجا خطاب به اسامه داد زد كه فرار كن و بعد باغبانان با كمربند ناجی را كتك زدند. ناجی می دانست زن عمویش عالیه چقدر اولین پسر خود (اسامه) را دوست دارد و ناجی دوست نداشت با اخبار بد به خانه برگردد و به همین خاطر خطر را به جان خرید.
بنا به دلایلی آنها اسامه را بدام انداخته و یكی از مردان به وی حمله كرده و زخمی روی دست اسامه ایجاد كرد كه بقایای آن به صورت كمرنگ تا اواخرعمر با وی بود. اسامه جیغ و داد كرده و گفت من در كشور شما مهمان هستم و شما نباید به من آسیب بزنید. بالاخره باغبانان وی را رها كرده و ناجی و دوستانش توانستند از دست باغبانان عصبانی فرار كنند. بعدا روی زخم مرهمی گذاشته شد و خوب شد اما آثار آن ماند.
نجوا می گوید سالهای خوش به سرعت می گذشت و علاقه ما دونفر بعنوان پسر عمو و دختر عمو به یكدیگر بیشتر شد. اسامه هرگز در مورد عشق به نجوا چیزی نگفت اما نجوا در دل احساس می كرد كه اسامه به وی علاقمند است. نجوا می گوید اسامه با چشمان قهوه ای اش من را در حیاط و داخل اتاق نیز تعقیب می كرد اما چیزی نمی گفت. بعدا این بازی پنهان آشكار گشت و زندگی ما كاملا از این رو به آن رو شد.
نجوا می گوید اغلب دختران كم سن و سال با مردان جوان (مانند قانونی كه در فرهنگشان وجود دارد) ازدواج می كردند و این دو نیز از این قاعده مستثنی نبودند. به گفته نجوا شخصیت قوی و محكم اسامه باعث شد زندگی او تغییر نماید. وقتی كه او به من نگاه می كرد من مطمئن می شدم كه مرا دوست دارد. تا اینكه والدین ما اجازه دادند تا بهم نزدیكتر شویم و این بدان معنا بود كه می توان از این به بعد عشق را ابراز كرد.
سرانجام به گفته نجوا وقتی پا به 14 سالگی می گذارد بعد از سفر اسامه به سوریه و بازگشت به عربستان، موضوع را با مادرش مطرح كرده و مادر اسامه نیز تصمیم می گیرد تا بحث ازدواج را رسما مطرح كند.
اسامه اجازه بزرگترها را واجب می دانست و علی رغم اینكه از او می خواستم تا چیزی به من بگوید، وی سرسختی می كرد. برای عقد كردن صحبت كوچكی شد و البته بعد از عقد زبانش باز شد. قبلا من فكر مر كردم پسر عموی من از دختران هم خجالتی تر است!
در عرف از لحظه بدنیا امدن پسر، مادران می خواهند عروس پیدا كنند و معمولا حرف حرف بزرگترها خواهد بود و به ندرت پیش می آید كه فرزندان" نه" بگویند. مادر من اول مخالف بود و دوست نداشت از من جدا شود و می گفت نمی خواهم دخترم دور از من زندگی كند و از من خواست جواب منفی بدهم. مادرم گفت اگر به عربستان بروی مانند طلای گرانقیمت نایاب می شوی و نمی توانیم دائما تو را ببینیم.
مادران عرب دوست دارند بچه هایشان كنارشان باشد و من هم می دانستم كه دیدارمان به ندرت صورت گیرد. علی رغم این موضوع به مادرم گفتم خودم می خواهم تصمیم بگیرم و علاقه دارم تا با اسامه بن لادن ازدواج كنم. لباس عروسی ام سفید بود و بسیار تك!
ابعاد شخصی تر زندگی بن لادن از سایت دیلی میل
دیلی میل نیز به نقل از زن اول بن لادن نوشت: بن لادن بعد از بازگشت از جهاد روزها با همسر اول خود در اتاق می ماند و زندگی می كرد. نجوا یكی از 6 همسر بن لادن بود كه برای اسامه 10 بچه آورد كه عمر فرزند چهارم آنها بود كه همسر انگلیسی دارد. نجوا در مصاحبه با گزارشگر معروف جین سیزون درباره لحظات خصوصی زندگی خود با اسامه گفته است كه وی روزها در اتاق خواب می مانده است .نكته ای كه عمر فرزندشان نیز آنرا تایید كرده است.لحظه مرگ نیز ظاهرا بن لادن با سه همسر خود در اتاق مشغول استراحت بوده است.
همچنین گفته می شود داروهای گیاهی تقویت قوا نیز در اتاق بن لادن در آبوت آباد پیدا شده است. نجوا در واكنش به این اخبار گفت چندان هم از شنیدن آنها تعجب نمی كند.
نجوا می گوید اسامه به فرزندانش سخت می گرفت و یك بار آنها را به بیابانگردی برد بدون اینكه قطره ای آب به آنها بنوشاند. بعد از سختگیری های مقامات سعودی علیه اسامه و بلوكه كردن دارایی اسامه بن لادن، آنها سعی كردند تغییر مكان داشته باشند. همچنین یك بار آنها مجبور شدند به سمت بیابان رفته و اسامه با درست كردن حفره در بیابان ، زن و بچه خود را مجبور كرد شب را در آنجا سپری كرده و از شن و ماسه بعنوان لحاف و تشك استفاده كنند.با این همه نجوا فكر نمی كند شوهر سابقش مجنون بوده باشد.
عمر پسر 30 ساله اسامه بن لادن كتابی درباره رشد نمودنش كنار پدر نوشته است و می خواهد موضوع كشتن پدرش را در دادگاه دنبال نماید. وی همسری انگلیسی بنام جین فلیكس براون (كه اینك به زینا بن لادن تغییر نام داده) اختیار كرده و از طریق عمل آی.وی.اف در ماه آوریل باردار شده است.

هیچ نظری موجود نیست: