۱۳۹۰/۰۱/۲۵

توهین کننده به فائزه هاشمی از آزادی خود خبر داد

سعید تاجیک، فردی که در اسفند ماه گذشته فیلمی از توهین او به فائژه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی بر روی اینترنت منتشر شد، از آزاد شدن خود خبر داده است.
آقای تاجیک در مصاحبه با شماره امروز نشریه الکترونیکی روزآنلاین، انتشار خبر بازداشت خود را "شیطنت" دانست و افزود که اگرچه قبل از عید "هشت-نه روز" در زندان اوین بوده، اما سپس آزاد شده و اکنون در "محل کار" خود به سر می برد.
این اظهارات در حالی منتشر می شود که دو روز پیش، غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه گفته بود فردی که به فائزه هاشمی فحاشی کرده بازداشت شده و "برخی از مقامات امنيتی به دنبال ساير متهمانی هستند که بصورت خودسرانه، امنيت اخلاقی جامعه را تحت تاثير قرار می دهند".
در فیلمی که در اواخر سال گذشته بر روی اینترنت انتشار یافت، افرادی دیده می شدند که خود را "بچه حزب اللهی های شاه عبدالعظیم" معرفی می کردند و به خانم هاشمی و پدرش ناسزاهای رکیک می گفتند.
انتشار گسترده این فیلم، واکنش شدید بسیاری از چهره های سیاسی و مذهبی را به دنبال داشت و به دنبال آن، قوه قضائیه خبر از شناسایی و دستگیری دو نفر در ارتباط با هتاکی به خانواده آقای هاشمی رفسنجانی داد.
در همان زمان بود که حسین قدیانی، یکی از وبلاگ نویسان معروف هوادار حکومت، فرد اصلی توهین کننده به فائزه هاشمی را "سعید تاجیک" از اعضای بسیج معرفی کرد.
'بگیرند ما را، ببینند حزب اللهی ها چه کار می کنند'
سعید تاجیک در مصاحبه خود با نشریه اینترنتی روزآنلاین گفته است که وقتی قوه قضائیه تصمیم به برخورد با وی گرفت، هوادارانش اعلام کرده اند که در صورت دستگیری او، در مقابل قوه قضاییه تجمع خواهند کرد.
او تاکید کرده است: "بچه ها قرار بود از اقصی نقاط کشور بریزند. یعنی آمادگی اش را دارند. من هم به بچه ها شماره تلفن دادم که اگر من را گرفتند سریع کاری را که باید بکنند، بالاخره بکنند. آمادگی اش را دارند الحمدالله. بچه حزب اللهی ها بی صاحب که نیستند."
وی در پاسخ به سوالی در مورد تبعات احتمالی انجام چنین برخوردی از سوی همفکران وی علیه دستگاه قضایی گفت: "بگیرند ما را، برخورد قهر آمیز بکنند، ببینند بچه حزب اللهی ها چه کار می کنند."
سعید تاجیک سپس صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه را نیز به خاطر انتقاد غیرمستقیم از هتاکان به فائزه هاشمی مورد انتقاد شدید قرارداد و با توصیف او به عنوان یکی از "آدم های" هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: "یقین دارم که لاریجانی با این حرفی که در مورد من زده خودش از همین هاست."
آقای تاجیک افزود: "به دادستان هم عرض کردم که من پایم را از اینجا بیرون بگذارم، حیثیت برای هاشمی نمی گذارم؛ چون شما برخورد نکردید، حالا خود ملت باید برخورد قهر آمیز بکنند."
وی در بخشی دیگر از مصاحبه خود، تاکید کرد که برای اطاعت از رهبر جمهوری اسلامی حاضر است وارد "کوه آتشفشان" هم بشود و مخالفان حکومت را "تکه تکه" کند.
این عضو بسیج در بخش های مختلف گفت و گوی خود، همچنین به بیان توهین هایی تازه علیه فائزه هاشمی، علی مطهری نماینده تهران در مجلس هشتم و آیت الله صانعی مرجع تقلید منتقد حکومت پرداخته است.
در پی انتشار فیلم توهین به فائزه هاشمی، سایت جرس نزدیک به مخالفان دولت، نوشت که سعید تاجیک از فرماندهان نیروی مقاومت بسیج، متولد ورامین و ساکن شهرری و از اعضای گروه انصار حزب الله است.
این سایت افزود که آقای تاجیک "قبلا از معاونان سپاه جنوب تهران (منطقه شهرری) بوده و بعدا به سمت معاونت فرماندهی سپاه ورامین رسیده و از حدود دو ماه قبل نیز به سمت فرماندهی بسیج پالایشگاه تهران منصوب شده است".
هنوز منبع دیگری این اطلاعات را در مورد سوابق سعید تاجیک تایید یا تکذیب نکرده است.
پس از انتشار گسترده فیلم توهین فردی به نام سعید تاجیک به فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی، این بار فیلمی از همان حادثه منتشر شده که حکایت از فحاشی زننده همین فرد به محسن هاشمی دارد.
خبرگزاری فارس، ماهها پیش با انتشار این تصویر سعید تاجیک (فرد هتاک به خانواده هاشمی) را نویسنده و رزمنده دفاع مقدس خوانده بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ این فرد تندرو در فیلم پخش شده، عبارات زشتی را در مورد محسن هاشمی رییس سابق متروی تهران به زبان می آورد.
شایان ذکر است، پس از پخش نسخه ی نخست این فیلم ، دادستان تهران علیه افراد فحاش به خانواده ی آیت الله هاشمی، اعلام جرم کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: