۱۳۸۹/۰۹/۱۶

هجوم خیانتکاران جهت ثبت نام در وب سایت تازه تاسیس!


استکهلمیان – پنج هفته قبل اولین وب سایت سوئد و کشورهای اسکاندیناویی (سوئد, نروژ, دانمارک) مخصوص "افرادی که دارای همسر هستند اما نیاز به کمی خوشگذرانی اضافه در زندگی هم دارند" افتتاح شد. به عبارت دیگر وب سایتی مخصوص افرادی که دارای همسر هستند اما مایلند با فرد دارای همسر دیگری در شرایط مشابه رابطه داشته باشند. بطور ساده تر وب سایتی ویژه زنان و شوهران خیانتار!
شعار این وب سایت اینچنین در صفحه بالای آن ثبت شده است: "زندگی ات را زنده کن, رابطه ای را آغاز کن!"
این وب سایت از سالها قبل در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی فعال بوده اما برای اولین بار حدود پنج هفته پیش فعالیتهای خود را در سوئد و دیگر کشورهای اسکاندیناوی آغاز کرده است. اما آیا در سوئد یکی از با فرهنگ ترین کشورهای جهان کسی به همسرش خیانت می کند!!؟
به نوشته رسانه های سوئد تنها در یک هفته اول افتتاح این وب سات 10.000 نفر جهت ثبت نام در آن هجوم آورده اند! "سیگورد ودال" مدیر این سایت (و مدیر سابق برنامه های رادیو نروژ) در مصاحبه ای با رسانه ها می گوید که هدف این است که تعداد اعضای آن را قبل از تابستان به 150.000 نفر برساند.
وی به روزنامه افتون بلادت گفت: "بررسیهای قبلی ما نشان داد که 30 درصد افرادی که در وب سایت های دوست یابی معمولی بدنبال شریک سکس می گردند دارای همسر هستند. وب سایت ما برای این افراد بسیار صادقانه تر عمل می کند و همه اعضای آن از اول آگاهند که هم خودشان و هم طرف مقابل متاهل بوده و دارای همسر هستند و بدنبال شریک زندگی جدید نمی گردند, بلکه تنها بدنبال کمی هیجان و خوش گذرانی جانبی هستند! برای بعضی ها این تماس در حد اینترت کافی است, برخی دیگر اما مایلند کمی پیشتر بروند و رابطه ای موازی با زندگی زناشویی خود داشته باشند."
وی اضافه می کند "در هر صورت در سایت ما همه از اول رک هستند و کسی گول نمی خورد!"
در وب سایت ویژه خیانتکاران می توان خود را متعلق به یکی از هشت کاته گوری زیر ثبت نمود:
زن متاهل بدنبال مرد
مرد متاهل بدنبال زن
زن دارای همسر بدنبال مرد
مرد دارای همسر بدنبال زن
زن مجرد بدنبال مرد
مرد مجرد بدنبال زن
زن بدنبال زن
مرد بدنبال مرد
از آنجایی که تاکنون هرگز مشاهده نشده که یک ایرانی به همسر خود خیانت کند! استکهلمیان نیز دلیلی برای انتشار عمومی آدرس این وی سایت نمی بیند! اما اگر تنها "از روی کنجکاوی" و فقط "بواسطه بالا بردن اطلاعات عمومی" خود مایل به دانستن آدرس این وب سایت هستید می توانید آدرس آن را مانند همیشه در کلوب مخصوص خوانندگان استکهلمیان پیدا کنید.
سالها قبل فریدون فرخزاد هنرمند فقید ایران در طی برنامه ای در "آلبرت هال" لندن پس از اشاره به نوشته های یک کتاب مذهبی که در آن آمده بود "زنانی که به شوهران خود خیانت کنند تبدیل به خرگوش خواهند شد" رو به هزاران ایرانی گردهم آمده در آلبرت هال کرده و گفته بود: "یعنی حتی یک خرگوش هم نمی بایست امشب در این سالن وجود می داشت؟"

هیچ نظری موجود نیست: