۱۴۰۱/۰۶/۲۶

آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم عزاداری اربعین حاضر شد

در تصاویری که از مراسم امروز توسط سایت رسمی آقای خامنه ای منتشر شده، رهبر جمهوری اسلامی ایران مطابق رویه ای که پس از شیوع ویروس کروناه داشته ماسک به صورت دارد .
در تصاویری که از مراسم امروز توسط سایت رسمی آقای خامنه ای منتشر شده، رهبر جمهوری اسلامی ایران مطابق رویه ای که پس از شیوع ویروس کروناه داشته ماسک به صورت دارد
 یک ساعت پیش آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران، در یک مراسم عزاداری رسمی که در محل دفتر رهبری در تهران برگزار شده، شرکت کرده است. در روزهای اخیر شایعاتی درباره وضعیت سلامتی آقای خامنه‌ای جریان داشته است. آخرین دیدار عمومی آیت الله خامنه ای پیش از مراسم عزاداری امروز بر اساس آنچه در سایت رسمی او در دسترس است، مربوط به یازده روز پیش بوده است.
 یک روز پیش از این مراسم، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داده بود که رهبر جمهوری اسلامی ایران به دلیل بیماری تمامی برنامه‌هایش را در هفته گذشته لغو کرده است. این روزنامه به نقل از منابع مطلع خود نوشته بود که آقای خامنه ای در هفته گذشته با درد شدید معده و تب بالا روبه‌رو بوده و به دلیل «انسداد روده» تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در تصاویری که از مراسم امروز توسط سایت رسمی آقای خامنه ای منتشر شده، رهبر جمهوری اسلامی ایران مطابق رویه ای که پس از شیوع ویروس کروناه داشته ماسک به صورت دارد. در این مراسم ظاهرا برای رهبر جمهوری اسلامی برنامه سخنرانی گنجانده نشده است.
شرکت کنندگان در این مراسم عزاداری «هیات‌های دانشجویی سراسر کشور» عنوان شده اند.
شایعات درباره وضعیت سلامت آیت لله خامنه ای پس از آن مطرح شد که پس از نشست مجلس خبرگان رهبری که هر شش ماه یک بار برگزار می شود، اعضای این مجلس بر خلاف دفعات گذشته که به دیدار آیت الله خامنه ای می روند، ملاقاتی با وی انجام ندادند. مجلس خبرگان رهبری که اختیار عزل و نصب و انتخاب رهبر بعدی جمهوری اسلامی ایران را دارد هر سال در شهریور و اسفند ماه جلسه دارد و در پایان نشست خود که معمولا دو روزه است، اعضا به دیدار آیت الله خامنه ای می روند.

هیچ نظری موجود نیست: