۱۳۹۷/۰۹/۱۰

مجادله مجری برنامه "من و شما" با مسعود فراستی که باعث شد وی استودیو را ترک کند - ویدیو


لحظه ترک برنامه زنده «من و شما» توسط مسعود فراستی، منتقد سینما را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود فراستی که امروز (جمعه نهم آذر) مهمان برنامه «من و شما» بود، بعد از بالاگرفتن بحث او با آرش ظلی‌پور، مجری، استودیو این برنامه را ترک کرد.
این منتقد سینما در برنامه امروز «من و شما»، از تولید و اکران فیلم‌هایی چون «هزارپا» و دیگر فیلم‌های به زعم او شبه کمدی انتفاد کرد که این امر به جدل کلامی‌اش با آرش ظلی‌پور منتهی شد. در ادامه، مسعود فراستی با توجه به جو حاکم بر برنامه، ترجیح داد استودیوی پخش زنده «من و شما» را ترک کند.

توبیخ مجری و عوامل برنامه‌ای که به مهمانش توهین کرد


عوامل و مجری برنامه «من و شما» به دلیل اتفاقاتی که در قسمت امروز این برنامه تلویزیونی با حضور مسعود فراستی رخ داد، از سوی مدیر شبکه شما توبیخ شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که امروز (جمعه نهم آذر) در برنامه تلویزیونی «من و شما» رخ داد، عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی‌پور، مجری را توبیخ و به دلیل مکدر شدن ذهن بینندگان، از مخاطبان عذرخواهی کرد.
امروز در برنامه «من و شما» که روی آنتن رفت، جدال لفظی بین آرش ظلی‌پور (مجری برنامه) با مسعود فراستی (منتقد سینما)، باعث شد فراستی این برنامه را ترک کند.

هیچ نظری موجود نیست: