۱۳۹۷/۰۴/۰۳

کشیش عصبانی کودکی شیرخوار را هنگام غسل تعمید کتک زد

 
یک کشیش مسیحی هنگام که قصد داشت کودکی را غسل تعمید دهد، از گریه کودک عصبانی شد و در حضور پدر و مادرش به صورت او سیلی زد.
تصاویری از یک مراسم غسل تعمید در یک کلیسای فرانسوی زبان منتشر شده که نشان می‌دهد کشیش کهنسال کلیسا در مقابل گریه‌های کودک کنترل خود را از دست داد و در حضور والدینش به صورت او سیلی زد تا او را ساکت کند.
به گزارش روزنامه سان، این کشیش در ابتدا برای ساکت کردن کودک گریان دستش را روی او بلند کرد ولی زمانی که کودک به گریه ادامه داد کشیش به صورتش سیلی زد. 
به زدن سیلی به صورت کودک اکتفا نکرد و پس از آنکه سیلی هم کودک را ساکت نکرد، دستش را روی کودک بلند کرد. این امر موجب دخالت خانواده برای نجات کودک از دست کشیش شد. در ابتدای فیلم نشان داده می‌شود که کشیش سعی می‌کرد با سخن گفتن کودک را آرام کند. 
زنی که گمان می‌رود مادر کودک باشد، کودک گریان را در حین مراسم تعمید در آغوش داشت و در طول مراسم با کشیش صحبت می‌کرد. در حین گفتگو، کشیش کودک را به سینه خود فشرد، اما صدای گریه کودک بالاتر رفت. 
در ادامه کشیش خطاب به کودک شیرخوار گفت: «ساکت شو، ساکت شو، باید ساکت شوی» ولی با ادامه گریه کودک، کشیش به صورت او سیلی زد. 
در همین حال مادر کودک کوشید فرزندش را از دستان کشیش برهاند و پدر کودک نیز بلافاصله مداخله کرد و کودک را از دست کشیش نجات داد. 
مکان وقوع این حادثه مشخص نیست ولی با توجه به زبان افراد حاضر، می‌توان گفت که این اتفاق در یک کلیسای فرانسوی زبان رخ داده است.

هیچ نظری موجود نیست: