۱۳۹۷/۰۳/۰۶

مشت‌زنی سخنگوی کاخ سفید و هنرپیشه معروف سیلوستر استالونه در کاخ سفید


سیلوستر استالونه، هنرپیشه معروف آمریکایی که به دلیل ایفای نقش ماندگار راکی دو بار نامزد جایزه اسکار شد، روز پنج‌شنبه 24 می 2018 به کاخ سفید رفت و پس از دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید به شوخی مشتی به صورت این بازیگر مشهور نواخت. 
 سارا ساندرز پس از دیدار سیلوستر استالونه و دونالد ترامپ، یک دستکش قرمز بزرگ به دست کرد و به شوخی کوشید مشتی به صورت استالونه بزند. استالونه نیز صورتش را به دستکش بزرگ ساندرز چسباند و رو به عکاسان لبخند زد. استالونه با سری فیلم‌های راکی که داستان یک بوکسور ایتالیایی به نام «راکی بالبوا» را به تصویر می‌کشد، معروف شد.
 استالونه فیلمنامه فیلم‌های راکی را شخصا نوشت. او همچنین برای ایفای نقش رمبو نیز بسیار معروف شد. جان رمبو یک سرباز آمریکایی است که در جنگ ویتنام حضور داشته و چنین مدال افتخار ایالات متحده آمریکا را کسب کرده است. سارا ساندرز، پس از دیدار استالونه از کاخ سفید، تصویری از او را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و در توضیح آنها جمله‌‌ای که استالونه در فیلم راکی به زبان آورد را نوشت:


View image on Twitter
 « صلا مهم نیست تو چقدر میتونی محکم بزنی چیزی که خیلی اهمیت داره اینه تا چه حد میتونی محکم ضربه بخوری و به مسیرت ادامه بدی.»
استالونه در دیدار از کاخ سفید لینوکس لویس، قهرمان سابق بوکس سنگین‌وزن بریتانیا را به همراه داشت. استالونه و لویس علاوه بر دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا، شاهد امضاء حکم عفو جاک جانسون، بوکسور سنگین وزن رنگین‌پوست و فقید آمریکایی بودند که در سال 1946 درگذشت. استالونه و لویس نقش پررنگی در قانع‌کردن دونالد ترامپ برای صدور حکم عفو جاک جانسون ایفا کردند. پس از آنها نیز جوج فورمان، بوکسور شهیر و سناتور جان مک‌کین کوشیده بودند، روسای جمهوری آمریکا را برای عفو جاک جانسون قانع کنند. 
جانسون به دلیل خشونت خانگی علیه زنان و تجارت سکس محکوم شده بود. جاک جانسون اولین بوکسور آفریقایی الاصل بود که قهرمان مسابقات بوکس سنگین وزن شد. او پس از محکوم شدن، از آمریکا گریخت ولی سال 1920 به آمریکا بازگشت تا براساس حکم صادره در حقش، یک سال زندان در زندان بماند. دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: «محاکمه و رنج جانسون سخت و جنجالی بود. بسیاری در این سال‌ها به پرونده او پرداختند و حالا زمان عفو او رسیده است و این چیزی است که به آن می‌اندیشم.»

هیچ نظری موجود نیست: