۱۳۹۶/۰۶/۲۷

علی جنتی از ازدواج اخیر پدرش ، آیت الله احمد جنتی خبر داد !!!!

 

علی جنتی وزیر سابق ارشاد و فرزند آیت الله احمد جنتی در گفتگویی مفصل با روزنامه شرق شرکت کرده که به خاطر طولانی بودن، این گفتگو در دو قسمت منتشر شده است. بخشی از این گفتگو را با هم می‌خوانیم که به آیت الله احمد جنتی مربوط می‌شود:
  مراودات خانوادگی شما به چه صورت است؟ چه‌قدر همدیگر را می‌بینید؟
 بسیار خوب است. مجموعه خانواده ما؛ یعنی من به‌همراه فرزندان، نوه‌ها و همسرانشان، تا یک‌سال‌ونیم قبل که مادرم در قید حیات بودند، هر هفته به منزل پدر سر می‌زدیم. بعد از فوت مادرم، فاصله رفت‌وآمدهای ما بیشتر شد. به دلیل اینکه پدر یک هفته‌درمیان به قم می‌روند، به‌ویژه بعد از انتخاب ایشان به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان بیشتر به قم سر می‌زنند بنابراین ما هم هر دو هفته یک‌بار به ایشان سر می‌زنیم. سایر برادران هم همین قاعده را رعایت می‌کنند؟ جواب: برادرم، محمد که در تهران هست، بیش از من به پدر سر می‌زند.
  پدر در تهران کجا زندگی می‌کنند؟ 
  از ابتدا که ایشان به تهران آمدند و عضو شورای نگهبان شدند، در منزلی کنار ساختمان شورای نگهبان اسکان پیدا کردند. در اوایل دهه ۶۰ چندسالی با مرحوم آیت‌الله خزعلی به‌طور مشترک آنجا زندگی می‌کردند. بعدا مرحوم خزعلی منزل دیگری تهیه کردند، اما پدر از آن زمان همان‌جا سکونت دارند.  
 بعد از فوت مادر، حاج‌آقا تنها زندگی می‌کنند؟
 جواب: خیر، ازدواج کرده‌اند. چون سن ایشان بالاست و نیاز به مراقبت دارند. بعد از فوت والده، من یا برادرم باید شب‌ها در کنار ایشان می‌ماندیم یا ایشان را به منزل خودمان دعوت می‌کردیم که شب‌ها تنها نباشند و امکان مراقبت از ایشان فراهم شود. این وضعیت نمی‌توانست ادامه پیدا کند. باید فردی دائما از ایشان مراقبت می‌کرد. از این منظر معتقدم کار درستی انجام دادند.

هیچ نظری موجود نیست: