۱۳۹۴/۱۰/۰۵

هشدار درباره فتنه اکبر"

0,,17733954_303,00.jpg

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی از هاشمی رفسنجانی و خانواده او به شدت انتقاد کرد. وی بدون نام بردن از رفسنجانی تصریح کرد که "فتنه‌های قبلی" تمام شده اما "فتنه اکبر" در راه است.
حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب (۳ دی/ ۲۴ دسامبر) در سخنرانی‌اش در شهر قزوین بدون نام بردن از اکبر هاشمی رفسنجانی، او و خانواده‌اش را مورد انتقادهای تند قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، رسایی که به مناسبت سالروز ۹ دی سخن می‌گفت تاکید کرد که با بزرگداشت این روز نباید گذاشت که "مردم فراموش کنند چه کسانی برای کشور مشکل‌ساز شدند" و نیز شعار "تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته" را هم فراموش نکنند.
۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ پس از اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تظاهراتی برگزار شد که در آن هواداران حکومتی مخالفتشان را با معترضان که از سوی رهبر ایران "فتنه‌گر" نامیده می‌شوند، ابراز کنند.
رسایی در بخش دیگری از سخنانش بدون نام بردن از کسی به فرزند رفسنجانی اشاره کرد و گفت: «باید مردم بدانند در فتنه ۸۸ فرزند نامحرمی که امروز در زندان است به اراذل و اوباشی که از زندان آزاد شده بودند سه میلیون تومان داد تا در تهران آتش‌بازی و در رسانه‌های غربی جنجال کنند که اینها مخالفان نظام هستند و در همین شرایط برخی بیانیه دادند که چرا با این افراد برخورد می‌کنید.»

هیچ نظری موجود نیست: