۱۳۹۳/۰۹/۲۳

آیا تصویر سامسونگ گلکسی اس 6 به بیرون درز کرده است؟!

Is this the Samsung Galaxy S6
 به نظر می رسد تصویر پرچم دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 6، واقعا زود به بیرون درز کرده است! تصویری که در بالا مشاهده می کنید، برای یک وب سایت هلندی با نام toptienmobiel فرستاده شده و یک مدل اولیه از این تلفن هوشمند را نشان می دهد چرا که در گوشه ی بالا سمت راست آن، چند استیکر قرار گرفته اند که این موضوع را نشان می دهند.
همچنین بر اساس اخباری که توسط کی منبع نا مشخص به دست این وب سایت رسیده است، تلفن هوشمند Galaxy S6 در ماه آوریل عرضه می شود و در نمایشگاه Mobile World Congress که در ماه مارس برگزار می شود، معرفی می شود.
اما بد نیست شایعاتی را که در رابطه با تلفن هوشمند Galaxy S6 منتشر شده است را نیز بار دیگر بررسی کنیم.
طبق شایعات، این تلفن هوشمند از یک صفحه ی نمایش 5.5 اینچی QHD، دوربین 20 مگاپیکسلی، حافظه ی رم 3 گیگابایت و پردازنده ی 8 هسته ای Exynos سامسونگ بهره می برد. این پردازنده، قلب این تلفن هوشمند می باشد و این امکان را به وجود می آورد که این تلفن هوشمند از شبکه ی Cat 10 LTE 4G پشتیبانی کند و این یعنی این تلفن هوشمند می تواند تا سرعت 450 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند.
نکته ی آخر و عجیب و غریب در رابطه با این تلفن هوشمند که در عکس مشخص می باشد، این است که این تلفن هوشمند هنوز دارای یک دکمه در پایین خود است و هنوز شکل قدیمی و سنتی تلفن های سری گلکسی اس، حفظ شده اند که به نظر می رسد سامسونگ از آن، به عنوان سنسور اثر انگشت استفاده کند.

هیچ نظری موجود نیست: