۱۳۹۳/۰۳/۲۳

پرچم ایران روی ساپورت دختران و آبجوهای آلمان.

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی به "هتک حرمت" نسبت به "پرچم جمهوری اسلامی و نام الله روی آن" در آستانه جام‌ جهانی فوتبال اعتراض کرده است.

در آستانه آغاز جام‌ جهانی برزیل برخی سایت‌های اینترنتی اقدام به فروش لباس‌های مختلف برای تماشاچیان کشورهای جام‌ جهانی از جمله تیم ایران کرده‌اند. 

 ساپورت زنانه با پرچم ایران برای دختران طرفدار تیم ملی فوتبال ایران.
 
 آبجوی آلمانی "اولریش" با پرچم جمهوری اسلامی ایران در آستانه آغاز جام‌ جهانی. این تصویر را فرشاد یکی از کابران دویچه‌وله فارسی ثبت کرده است.

 نمونه از آبجوی آلمانی "گافل" با پرچم جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام‌ جهانی.
 
حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به درج پرچم جمهوری اسلامی ایران روی شیشه‌های مشروب (آبجو) در آستانه بازی‌های جام ‌جهانی اعتراض کرده است.

به سلامتی تیم ملی ایران
آبجوی آلمانی "اولریش" با پرچم جمهوری اسلامی ایران در آستانه آغاز جام‌ جهانی. این تصویر را فرشاد یکی از کابران دویچه وله فارسی ثبت کرده است.

در آستانه آغاز جام‌ جهانی فوتبال در برزیل درج تصویر پرچم ایران روی شیشه‌های آبجو و ساپورت دختران، در میان محافل محافظه‌کار ایران جنجال به پا کرده است. این تصویر را سعید یکی از کابران دویچه‌وله فارسی ثبت کرده است. 

عکس خبرگزاری‌های خارجی از نورافشانی رنگ‌های سبز و سفید و قرمز (رنگ‌های پرچم ایران) روی مجسمه مسیح در شهر ریودوژانیرو در برزیل. این نورافشانی چهارشنبه ۲۱ خرداد به مناسب حضور ایران در جام‌ جهانی صورت گرفته است.

با آغاز جام جهانی برزیل "نظارت بر اخلاق اسلامی" مثل همیشه به پخش "مستقیم" مسابقات هم تسری خواهد یافت. صرف‌نظر از عدم پخش مراسم افتتاحیه و اختتامیه رویدادهای مهم بین‌المللی، تصاویر مسابقات هم با تأخیری حدود ۱۰ ثانیه پخش می‌شوند تا زمان کامل برای حذف "صحنه‌های منشوری" وجود داشته باشد.

اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران در برزیل با شعار "افتخار پارس" 

برخی ایرانیان برای تماشای بازی‌های ایران به برزیل رفته‌اند. عکسی از یک طرفدار ایران در خیابان‌های شهر ریودوژانیرو در برزیل در آستانه آغاز جام‌ جهانی.

ورزشگاه دا بایکسادا شهر کوریتیبا
ورزشگاه شهر کوریتیبا در برزیل. قرار است اولین بازی تیم ملی ایران در جام‌ جهانی مقابل نیجریه در این ورزشگاه برگزار شود. بازی ایران و نیجریه روز ۲۶ خرداد ( ۱۶ ژوئن) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه دا بایکسادا شهر کوریتیبا برگزار حواهد شد.

تیم ملی ایران در گروه F رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های ملی آرژانتین، نیجریه و بوسنی ‌و هرزگوین هم‌گروه است.

در آستانه آغاز جام‌ جهانی فوتبال در برزیل همچنین اعلام شده که علیرضا فغانی، داور ایرانی، به عنوان داور چهارم دیدار برزیل و کرواسی که بازی افتتاحیه جام‌ جهانی است، حضور خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست: