۱۳۹۰/۱۲/۰۴

کارت پایان خدمت جعلی یار نزدیک رییس جمهور

بلا تکلیفی عدم شفاف سازی در ماجرای مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یکی از افراد نزدیک به رئیس جمهور با گذشت بیش از 5 سال از ماجرا همچنان ادامه دارد .
به گزارش انتخاب به نقل از صراط، ابوالحسن فقیه که با ریاست سازمان بهزیستی کشور در دولت نهم آغاز کرد و اینک با حکم رئیس جمهور رئیس جمعیت هلال احمر ایران است ، هنوز کارت پایان خدمت نداشته و جهت انجام خدمت وظیفه عمومی باید خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند .
نامه نگاری های صورت گرفته و اسناد ارائه شده به مراجع ذیصلاح جهت تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی فقیه جایی جالب تر می شود که دادستان نظامی خراسان رضوی نیز در سال گذشته با ارسال نامه ای به اداره کل بازرسی ، نظارت و ارزیابی عملکرد ریاست جمهوری به اطلاع رسانده است که پرونده اتهامی رئیس جمعیت هلال احمر کشور دایر بر تقلب و دسیسه در امر نظام وظیفه و استفاده از سند مجعول در دادسرای نظامی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفته و بزهکاری وی محرز شده است .
گفتنی است با وجود گذشت یک سال از ارسال این نامه وضعیت خدمت وظیفه معاون رئیس جمهور همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .تنها سابقه ی مدیریتی "فقیه" پیش از ریاست جمهوری احمدی نژاد، مسئولیت روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور بود.از سایر مسئولیت های وی پیش از آشنایی با احمدی نژاد، خبری در دست نیست.
پیش از این، زاکانی نماینده مجلس، فقیه را متهم به سوءاستفاده از سهمیه رزمندگان بدون رفتن به جبهه متهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: