۱۳۹۰/۰۲/۲۹

درخواست انصار حزب الله از وزارت اطلاعات: مشایی را دستگیر کنید

سحام نیوز: انصار حزب الله کل کشور در آخرین شماره تریبون رسمی خود از دستگاه های امنیتی بالاخص وزرات اطلاعات درخواست کرد که هر چه سریعتر مشایی را به دلیل اتهامات مالی و عقیدتی دستگیر کنید.
به گزارش شفاف ، نشریه یالثارات الحسین در آخرین شماره با تیتر یک کردن “مشایی را دستگیر کنید”، به تحلیل فراماسون بودن مشایی و جریان انحرافی پرداخت.
در گزارش این هفته نامه به نقل از حجت الاسلام قاسم روانبخش آمده است:مباني فراماسونري در سخنان مشايي موج مي زند. بنابراين، مشايي شخص بسيار خطرناکي است که مشمول هشدار مصباح يزدي مبني بر خطر ظهور يک فرقه جديد مي‌شود که حتي خطر آن در رده فرقه علي محمد باب است. چرا که بحث مطرح شده توسط وي مبني بر مديريت مستقيم امام زمان(عج) است و اين به معني نفي ولايت فقيه و ارتباط مستقيم با شخص امام‌ زمان(عج) است. اما يک نگراني که وجود دارد اين است که در آ‌ينده رئيس جمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشايي کند و پس از آن تحت حمايت‌هاي خارجي که انجام خواهد گرفت شاهد آثار شوم و ناميمون آن باشيم.
به گفته روانبخش ارتباط و رفت و آمدهاي مشکوک وي در شرق و غرب عالم بايد توسط نيروهاي امنيتي زير نظر گرفته شود و انساد و مدارک آن جمع‌آوري شود تا خطري که نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي‌کند را دفع کنند.
در همین رابطه جواد کریمی نماینده مردم در مجلس نیز گفت: دستگيريهاي اخير در راستاي هشدار آيت الله مصباح است .قطعا دستگيري‌هاي اخير براساس شواهد مستند که برپايه مراقبت‌هاي امنيتي به دست آمده انجام شده است. آنچه مسلم است مامورين امنيتي با اشراف به شواهد غيرقابل انکار در مقطع زماني فعلي که بسيار هم حساس است دست به يک سلسله دستگيري از افراد منتسب به جريان انحرافي زدند و فرصت فعاليت بيشتر از اين گروه گرفته شد. بنابراين بازداشت‌هاي اخير قطعا در راستاي هشدار آيت‌الله مصباح است لذا افرادي هم که در آينده‌اي نزديک دستگير خواهند شد در ادامه همين فرآيند و بر پايه اطلاعات دقيق و غيرقابل انکار در چنگ مامورين امنيتي خواهند افتاد.
مشايي بذل و بخشش‌هايي در شهرستانها داشته که بر نيروهاي امنيتي پوشيده نيست. لذا بايد اثبات شود که توزيع پول و ارتباطات وي با آن سوي مرزها در چه راستايي بوده و چطور دولتي که براي مبارزه با فساد تشکيل شد شخصي وجود دارد که پول‌هاي کلاني در اختيار دارد و به واسطه آن اقدام به تشکيل شوراي راهبردي براي فتح مجلس کرده است. بنابراين، نيروهاي امنيتي بايد هر چه‌ سريع‌تر اقدام به دستگير اين شخص کنند چرا که اين مطالبه عمومي ملت ايران است.

هیچ نظری موجود نیست: