۱۳۹۷/۰۹/۲۱

آمدنیوز: پروژه «کوروش ۲» در تل‌آویو کلید می‌خورد، واکنش مانوک خدابخشیان

Iran_Israel.jpg
آمدنیوز: به زودی با سفر یکی از عناصر اپوزیسیون به اسرائیل و اقامت در معروف‌ترین هتل تل‌آویو که با برنامه‌ریزی یکی از شخصیت‌های مشهور ایرانی مورد تأیید دولت اسرائیل انجام می‌شود، عملیات «کوروش ۲» به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
در این عملیات که با کلیدواژه‌ی «براندازی» آغاز به کار می‌کند، این شخصیت سیاسی به عنوان «کوروش دوم» به جامعه‌ی ایرانی و جهانی معرفی و پس از آن عملیات گسترده داخلی و بین‌المللی برای بازگشت او به ایران آغاز می‌شود.
گفته شده عملیات «کوروش ۲»، کلید «فتح تهران» خواهد بود.
عملیات «کوروش ۲» در یک ستاد عالی با حضور افسران حرفه‌ای کشور اسرائیل و با کمک مالی یک کشور بزرگ عربی، به تصویب کلوپ قدرتی گوادلوپ رسیده است.
این کلوپ قدرتی پیش‌تر در سال ۱۹۷۹/۱۳۵۷ تصمیم گرفت که «محمدرضا پهلوی» پادشاه فقید ایران از کشور خارج و زمام امور را به انقلابیون بسپارد.
ممکن است در هفته‌های پیش‌ رو، ابعاد عملیات نظامی و اطلاعاتی این پروژه، که «راهی به سوی تهران» و «فتح پایتخت» است، توسط «آمدنیوز» رمزگشایی و منتشر شود.

واکنش مانوک خدابخشیان

پروژه کوروش یا پروژه فیک نیوز!! چرا این همه وحشت از کوروش؟؟؟ و شاید هم‌ازبازگشت پهلویسم؟؟؟ ظاهرا به گفته برخی ار اسراییلی‌ها .. کوروش دوم که ترامپ بود .. پس چرا با نشر اکاذیب میکوشید ..شاهزاده را خراب کنید؟ .. واقعیت قضییه این است که موتور چاخان نیوز از دست جنبش نسل شیک پاسارگادی بدجوری داغ کرد ه!!!
اما راستی کدام پروژه کوروش آنهم با سرمایه گزارشی سعودی‌ها؟ بظاهر هرچه سرتیتر روزنامه سازندگی کرباسچی وردست هاشمی و مادرخرج جریان سوم می‌شود؛ بعد‌فیک نیوز بخورد خارج نشین‌ها می‌دهد؟؟
حرفی نیست که رژیمی که با پول تو جیبی و پترودلارهای قذافی و کمک‌های لجستیکی حافظ اسد و همیاری چریک‌های فلسطینی رفیق یاسرعرفات آمد حالا از بازگشت ناگهانی روح کوروش و رضا شاه شوکه و قاطی کرده وبه چاخان سازی ازنوع فیک نیوزدست زده؟؟؟
این چه پروژه اسراییلی و سعودی است که نیامده لو‌رفت؟؟؟ بجزاینکه عوامل منبع خبر‌ی از خودی‌های دواستری باشند ..

هیچ نظری موجود نیست: