۱۳۹۷/۰۷/۲۵

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی + تصاویر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر بولیوی به برتری رسید.

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای جام ملت های آسیا آماده می کند، از ساعت 19:30 دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و در پایان به برتری 2 بر یک رسید.علیرضا جهانبخش در دقیقه ۱۶ و مهدی ترابی در دقیقه ۶۳ گل‌های ایران را به ثمر رساندند و تک گل بولیوی را در دقیقه ۵۰ کاردوزو رُزی وارد دروازه ایران کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار از علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی(مسعود شجاعی 45)، امید ابراهیمی(84 علی کریمی)، وحید امیری(46 مهدی ترابی)، سامان قدوس(46 اشکان دژاگه)،‌ مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش(46 کریم انصاریفرد) و سردار آزمون استفاده کرد.
حضور شماری از بانوان ایرانی و بولیوی از نکات قابل توجه در این بازی بود. 
 حدود ۱۵ هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند که حدود ۱۰۰ نفر از آنها را هم بانوان تشکیل می‌دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، سوژه اصلی دیدار ایران و بولیوی حضور تعدادی از بانوان گزینش شده روی سکوها بود که برخی به اشتباه از آن به عنوان  اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی یاد کردند. با این حال بیرون ماندن تعدادی از بانوان علاقمندان به فوتبال در حالی که بخش عمده ورزشگاه خالی بود، مهر تاییدی بود بر گزینشی بودن حضور تماشاگران زن!
قضاوت این دیدار بر عهده داور کویتی بود.






















 


هیچ نظری موجود نیست: