۱۳۹۷/۰۵/۲۵

عکس عصبانی حسن روحانی در جلسه سران قوا خبر ساز شد

انتشار عکسی از نشست روز سه‌شنبه 14 اوت سران قوای ایران که در آن چهره حسن روحانی رئیس‌جمهوری این کشور عصبانی است، خبر ساز شد.
عکس عصبانی روحانی که آن را خبرگزاری دولتی ایران (ایرنا) به سرعت در شبکه‌های اجتماعی با نوشته‌های متفاوتی که بسیاری از آن‌ها طنز است، منتشر شد.
حسن روحانی رئیس‌جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضایی، روز سه‌شنبه در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه‌ قوه شرکت کردند.

f69a4b5c.jpgبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در این جلسه که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، «سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی با هدف مبارزه با جنگ روانی و التهاب‌آفرینی در جامعه نسبت به مسایل اقتصادی با رویکرد آرامش بخشی و ثبات به بازار تصویب شد».
بنا بر این گزارش، در همین جلسه، برای جلوگیری از کاهش عرضه کالاهای مورد نیاز مردم و در نتیجه افزایش قیمت کالاها، پیشنهادهایی مطرح شد.
شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوای سه‌گانه ایران، به دستورآیت الله علی خامنه‌ای رهبر این کشور تشکیل شد. هدف از تشکیل این شورا، کنترل بحران اقتصادی است که ایران با آن مواجه است. این بحران با کاهش شدید ارزش پول ملی همراه شده است. همچنین ایران اجرای بسته تحریم‌های آمریکا مواجه است که در صورت تغییر نکردن شرایط، بسته دوم تحریم‌ها تا حدود سه ماه دیگر هم اجرا خواهد شد.
در بسته دوم، صنعت نفت و بانک مرکزی ایران هم تحریم می‌شود و این می‌تواند فشاری چندین برابر بر اقتصاد این کشور وارد کند.

هیچ نظری موجود نیست: