۱۳۹۱/۰۶/۰۵

کرباسچی خطاب به باهنر: نگفتید رای دادن به میرحسین وظیفه شرعی است

 
غلامحسین کرباسچی در پاسخ به محمد رضا باهنر نوشته است: فراموش نکنیم که شما خودتان گفته اید رای به آقای موسوی آن روز بر اساس وظیفه شرعی بوده است.
به گزارش ندای سبز آزادی وی در پاسخ به اظهارات باهنر که گفته بود کرباسچی به کروبی رای نداده است می نویسد: راستی شما در نقد جناب آقای کروبی اینقدر دستتان خالی است؟ من هر عیبی در زندگی شخصی وسیاسی خویش داشته باشم در این سال‌های پرفراز و نشیب زندگی خود ثابت کرده‌ام که همیشه از نامردی ودورویی پرهیز داشته‌ام وپای آنچه فکر می‌کرده‌ام ومعتقد بوده‌ام، ایستاده‌ام وهزینه آن را هم پرداخته‌ام.
متن کامل جوابیه کرباسچی به اظهارات باهنر به شرح زیر است:
به نام خدا
جناب آقای حضرتی
مدیر مسئول محترم روزنامه اعتماد لطفا جوابیه زیر را در پاسخ به مصاحبه آقای باهنر منتشر شده در روزنامه اعتماد در چهارشنبه یکم شهریور ماه مطابق قانون مطبوعات در همان صفحه منتشر کنید :
غلامحسین کرباسچی
جناب آقای باهنر!
در ارتباط بامصاحبه روز چهارشنبه شما با روزنامه اعتمادکه در آن نسبت دروغ و افترابه اینجانب داده بودید موارد ذیل یاد آوری می‌کنم:
١- اگر از کسی می‌خواهیم انتقاد کنیم لازم نیست در تنگنای قافیه به دروغ متوسل شویم و بر مبنای سخنان مجعول استنادمان را بنا کنیم. راستی شما در نقد جناب آقای کروبی اینقدر دستتان خالی است؟
٢- من هر عیبی در زندگی شخصی وسیاسی خویش داشته باشم در این سال‌های پرفراز و نشیب زندگی خود ثابت کرده‌ام که همیشه از نامردی ودورویی پرهیز داشته‌ام وپای آنچه فکر می‌کرده‌ام ومعتقد بوده‌ام، ایستاده‌ام وهزینه آن را هم پرداخته‌ام.
درانتخابات هم بارها دروغ بودن این اتهام از جانب من اعلام شده است. آیا فکر کرده‌اید که چرا چنین دروغ آشکاری جعل شده، در حالی که رای من مخفی بوده است؟ اگر به همین نکته توجه می‌کردید از بسیاری مطالب ناگفته مطلع می‌شدید. به علاوه این چه معنایی دارد که یک فرد تمام وقت به نفع یک نامزد باشد اما سر صندوق یک رای خود را به نام دیگری بیندازد؟ این برداشت فقط از جانب کسانی منطقی و ممکن می نماید که خود چنین کرده‌اند. البته اگر شما به فردی غیر از نامزد گروه خود رای داده‌اید اشکالی ندارد شاید در آینده نه چندان دور صریح‌تر از گذشته به این مطلب اقرار کنید بلکه از بار سنگین مسئولیت خود کم نمایید. فراموش نکنیم که شما خودتان گفته اید رای به آقای موسوی آن روز بر اساس وظیفه شرعی بوده است.( http://www.ghatreh.com/news/nn8930654)
٣- رای در انتخابات بر اساس قانون مخفی است وشما که خود را عضو ارشد مجلس قانون گذاری می‌دانید قانونا حق کنجکاوی(آن هم درامر غیر ممکن) و بدتر از آن نسبت دروغ دادن و به دنبال آن استدلال موهوم بر اساس آن را ندارید.اینکه گفته‌اید همه هم می‌دانند. من که خود رای داده ام لااقل می‌دانم که دروغ می‌گوئید مگر آنکه خدای نکرده آن رای را شما تغییر داده باشید!
راستی خود شما به چه کسی رای داده‌اید؟ اینکه برخی همکاران و هم خط های سابق خود را درمجلس با عصبانیت تهدید به افشاگری کرده‌اید چه دلیلی دارد؟
۴- خیلی روشن است درحالیکه اعتراف به ضرورت تحمل یک سال دیگر آقای احمدی نژاد در همین مصاحبه می‌کنید چه روزهای سختی را می‌گذرانید و در برابر این شرایط داخلی وخارجی واقتصادی وفرهنگی بر شما و یاران به اصطلاح اصولگرایتان چه می‌گذرد که باید برای توجیه چنین وضعیتی به آسمان و ریسمان چنگ بزنید؟ در حالی که تا صد سال دیگر هم نمی‌توانید از زیر بار وضع موجود شانه خالی کنید. دوستانه می‌گویم که برای اینکه پس از چند صباحی که آن برادر بزرگوار شهیدتان را که این همه در این سی سال از خان آبرو و برکت إیشان ارتزاق کرده‌اید ملاقات می‌کنید بیش از این شرمنده نباشید به افترا ودروغ وتوهین به کسانی‌که قدرت پاسخگوئیندارند متوسل نشوید.
۵- مگرتشخیص رجل سیاسی بودن به عهده شورای نگهبان نیست؟ آیا شما در این مصاحبه مملو از ضدونقیض، نظر شورا را زیر سؤال نبرده اید؟ ادعای تقلب درانتخابات برای همه انتخابات خلاف است یا بعضی از آنها؟ شما چطور درهمین مصاحبه آن هم فقط برای کمی عقب رفتن ردیفتان به راحتی صحت انتخابات را رد کرده‌اید؟ اگر رای نمی‌آوردید آن‌وقت چه می‌کردید؟
۶- آقای باهنرشما قبل از رسیدن به یوم الحساب الهی یک بار مروری بر مواضع و اظهارات متفاوتان در باره شخصیت‌های مختلف کرده‌اید؟ درباره آقایان هاشمی، ناطق نوری و خاتمی وامروز راجع به آقای احمدی نژاد ؟ولی یک جمله از مقتل معروف حضرت اباالفضل را برایتان یاد آوری می‌کنم فقط به أشاره ای که در موقع مصاحبه وحرف زدن علیه افراد غائب از صحنه مفهوم مروت و مردانگی در آن را در یابید:
نقل شده که مادر آن حضرت پس از شنیدن شهادت اباالفضل می گفت: واى بر من! به من گفته اند که بر شیر بچه تو عمود آهنین فرود آوردند. عباس جانم، پسرجانم! من خودم میدانم که اگر تو دست در بدن میداشتى، احدى جرات نزدیک شدن به تو را نداشت.

هیچ نظری موجود نیست: