۱۳۹۱/۰۶/۰۵





من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
رؤیای یک رقصه بی وقفه از شادی
*******
من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری
رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری
********* 

دردِ جهانی که از عشق تهی می شه
دردِ درختی که می خشکه از ریشه
 
*******
دردِ زنایی که محکومِ آزارن
یا بچه هایی که تو چرخه ی کارن
 *******
تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه
*******
من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و بدونِ جنگ
 
*******
دنیایی که بمب و موشک نمی سازه
موشک روی خوابِ کودک نمی ندازه
******
اون جا دیگه هیچ کس اربابِ مردم نیست
نه سایه ی باطوم، نه تابلوهای ایست
 
*******
تو دنیای رؤیام زندونا تعطیلن
آدم ها به جرمِ پرسش نمی میرن
*******
تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

هیچ نظری موجود نیست: