۱۳۹۰/۰۴/۱۶

انتقاد از احمدی نژاد در سیمای ضرغامی


جرس: در یکی از برنامه های سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به سخنان احمدی نژاد مبنی براینکه در کشور گرسنه ای نداریم، از تن فروشی برخی بخاطر نان شب خبر داد.
وی ادامه داد: یك عده از سیری دارند می تركند و نمی دانند پولهایشان را در كدام كشور و كدام جزیره خرج كنند. بعد همین كارمندهای معمولی، آمار دادند زیر یك میلیون تومان خط فقر است. حالا ببینیم كارمندهای دولت همه می شوند فقیر دیگر. اكثرشان حقوقشان چقدر است؟ من یك هفته پیش كه برنامه زنده پخش نمی شد، كارخانه هواپیماسازی شاهین شهر اصفهان دعوت شده بودم و بنده را داخل كارخانه برده بودند. من با این جوان هایی كه مشغول كار فنی بودند و این آقا مهندس الكترونیك بود، گفتم خب شما كه همه ازدواج كردید كه گفت، حاج آقا ازدواج كجا، اینها اكثراً مجردند. گفتم: مجرد بودید من را آوردید؟ برویم الان بلا نازل می شود. جوان های به این خوبی و خوشگلی، مهندس هم كه هستید، كار هم كه دارید، چرا زن نمی گیرید؟ گفت حاج آقا فكر می كنید حقوق ما چقدر است؟ گفتم حداقل بالای دو سه میلیون تومان. گفت با اضافه كار و سختی كار و كارانه و تخصص به پانصدهزارتومان نمی رسد در صنعت هواپیماسازی. گفتم جدی میگی؟ گفت بله حاج آقا. من خیلی ناراحت شدم كه خب بالاخره این چه جوری باید زن بگیرد؟ گفت من فقط سیصدهزارتومان باید اجاره خانه بدهم، آن وقت با دویست هزار تومان می توانم دختر مردم را بگیرم بیاورم؟ بله. من نیاز دارم، خودم هم به سختی در این فضای آلوده پاكدامنی ام را حفظ می كنم. خب آدم ناراحت می شود. به گزارش آینده نقویان متذكر شد: گر و گر كمیته امداد امام چاق و چله تر می شود. یعنی چه؟ یعنی فقر بیشتر می شود دیگر. آمار سرقتی كه دارند می دهند، بخشی برای فقر است. حالا بخشی برای انسان های جانی بالفطره است كه اصلا كارشان سرقت و قاچاق شده است و برای اجانب هم كار می كنند. اما همه كه این جور نیستند. یكی از دوستان مسئول و با اطلاع به من می گفت، آمده در خانه طرف، فقط رفته سر یخچال و مواد یخچال را خالی كرده و یك كاغذ گذاشته كه من زن و بچه ام یك ماه است میوه و گوشت نخورده اند و چاره ندارم. آدم ناراحت می شود. 

هیچ نظری موجود نیست: