۱۴۰۲/۰۵/۱۵

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در ایکس زنده پخش می‌شود

بی بی سی:
ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید مبارزه تن به تن‌اش با مارک زوکربرگ، مدیرعامل متا که قرار است درون قفس در لاس‌وگاس برگزار شود، از شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پخش زنده خواهد شد. آقای ماسک با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی، نوشته عواید ناشی از پخش اینترنتی این مسابقه به خیریه داده خواهد شد. شبکه ایکس به تازگی امکان پخش زنده ویدیویی را به امکانات خود اضافه کرده است. 
مارک زوکربرگ و ایلان ماسک پیش از این با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر (ایکس فعلی) توافق کرده بودند برای مبارزه‌ای تن به تن وارد قفس شوند. هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مبارزه اعلام نشده است.
رقابت میان این دو میلیاردر دنیای تکنولوژی، در پی خریداری شرکت توییتر از سوی ایلان ماسک و راه‌اندازی شبکه اجتماعی تردز از سوی زاکربرگ ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
ایلان ماسک پیش از این شرکت متا را به استخدام مهندسان سابق توییتر و سرقت اطلاعات این شرکت متهم کرده بود. متا اما در واکنش به این اتهام، در نامه‌ای ادعای استخدام کارکنان سابق توییتر برای طراحی اپلیکیشن تردز را رد کرد. آقای زوکربرگ علاوه بر تردز، مالکیت شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام و پیامرسان واتساپ را هم در اختیار دارد که همگی زیر چتر کمپانی مادر متا جمع می‌شوند. ایلان ماسک هم علاوه بر ایکس، مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس است

هیچ نظری موجود نیست: