۱۳۹۷/۰۱/۲۲

انتشار تصاویر حمله به پایگاه تیاس سوریه


پایگاه هوایی تی-۴ در روستای تیاس در غرب پالمیرا است  تصاویری از پایگاه هوایی تی-۴ در سوریه بعد از حمله موشکی منتشر شده است.
در این حمله هفت نفر از نیروهای ایرانی کشته شدند. خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، در توییترش نوشته که برای اولین بار تصاویر این حمله را منتشر می‌کند.


این اولین تصاویری است که بعد از حمله به تیاس منتشر شده است  ایران و روسیه، اسرائیل را متهم کرده‌اند و وزارت دفاع روسیه گفته موشک‌ها از حریم هوایی لبنان به این پایگاه نظامی در تیاس در غرب پالمیرا شلیک شده است.
اویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل، دیروز هنگام بازدید از بلندی‌های جولان گفته بود که اسرائیل هر هزینه‌ای لازم باشد می‌پردازد تا ایران به یک پایگاه نظامی دائمی در خاک سوریه دست پیدا نکند.
از میان ۱۴ نفر که در این حمله کشته شدند، ابتدا شمار ایرانیان کشته شده سه نفر اعلام شده بود، اما خبرگزاری تسنیم دیروز گزارش داد که هفت ایرانی در حمله کشته شده‌اند.
کمتر از دو ماه پیش در ماه فوریه، اسرائیل همین پایگاه نظامی را هدف قرار داده بود. اسرائیل گفته بود در پاسخ به "حمله‌ای از سوی یک پهپاد ایرانی" به آن پایگاه حمله کرده است.

پایگاه تیاس بعد از حمله
 دیروز، سه‌شنبه ۲۱ بهمن، سه نفر از ایرانیان کشته شده در تهران تشییع شدند

هیچ نظری موجود نیست: