۱۳۹۵/۰۷/۰۹

انفجار آیفون ۷ کاربران را نگران کرد

به گزارش ایندیپندنت، یک گوشی آیفون ۷ در مسیر تحویل به مشتری منفجر شد؛ اتفاقی که چندی پیش برای گوشی های سامسونگ نوت ۷ افتاد.
تصویر آیفون آتش گرفته شده که به سرعت در شبکه های اجتماعی فراگیر شد؛ حکایت از انفجار گوشی و آتش گرفتن جعبه ای دارد که آیفون ۷ پلاس در آن قرار داشته است. طرفداران اپل نگرانند که اتفاقی که برای گوشی های جدید سامسونگ افتاد، یکبار دیگر برای آیفون ۷ تکرار شود. 

انفجار آیفون ۷ کاربران را نگران کرد

اما تفاوت این انفجار با انفجار گوشی های سامسونگ این است که آیفون ۷ در مسیر کارخانه تا تحویل به مشتری یعنی قبل از استفاده آتش گرفته است، در حالی که گوشی های سامسونگ پس از استفاده داغ کرده و منفجر می شدند. 
گزارش ها حاکی از آن است که باطری های گوشی های آیفون ۷ بسیار ایمن بوده و البته در عین حال می توانند بسیار خطرناک باشند. در واقع اگر در باطری های بسیار استاندارد اپل حفره ای باشد، به سادگی منفجر شده و بقیه گوشی را هم به آتش می کشد. 
به گفته کارشناسان سطح این انفجار به اندازه نوت ۷ نبوده و نیاز به فراخوان جهانی برای باز پس فرستادن گوشی های آیفون ۷ نیست. لازم به ذکر است، گزارش انفجار آیفون ۷ همین یک مورد بوده و هنوز گزارشی از این قبیل و انفجار این گوشی داده نشده است. 

انفجار آیفون ۷ کاربران را نگران کرد