۱۳۹۱/۰۴/۰۸

بهرام افشار زاده دبیر کمیته المپیک از سفر احمدی نژاد به لندن خبر داد.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، افشار زاده افزود: به منظور بررسي محل برگزاري رقابت هاي المپيک لندن و برقراري ارتباطي گسترده تر با مسئولان برگزار کننده اين پيکارها، رياست جمهوري ايران راهي لندن خواهد شد.
وی ضمن تکذیب عدم حضور رياست جمهوري ايران در حين برگزاري رقابت هاي المپيک لندن در اين کشور به دليل مسائل سياسي و انگشت نگاري گفت: پيش از اين قرار نبود محمود احمدي نژاد در حين برگزاري رقابت هاي المپيک، راهي لندن شود اما بعد از بررسي هاي فراوان سرانجام تصميم گرفته شد روز پنجم مرداد ماه من به همراه رياست جمهوري کشورمان به لندن سفر کنيم.
وي که با خبرگزاری "موج" گفتگو می کرد، تصریح کرد: رئيس جمهور همانند المپيک 2008 پکن بار ديگر شاهد برگزاري رقابت هاي المپيک خواهد بود و در اين مسير با مشکل خاصي مواجه نيستيم.
گفتني است، مراسم رسمي افتتاحيه رقابت هاي المپيک روز 27 جولاي برابر با 6 مرداد ماه در شهر لندن برگزار خواهد شد.

درخواست رهبر ایران از سه قوه برای پرهیز از مسایل حاشیه ای

۱۳۹۱/۰۴/۰۵

یک سگ ایرانی؛ چهره معروف جدید در واشنگتن

امید نام این سگ ایرانی است که تا همین چند ماه پیش برای زنده ماندن در کنار خیابان ها تقلا می کرد
او احتمالا در تصادف با یک خودرو از ناحیه دو پا فلج شده، رویدادی که می توانست برای او نقطه پایان زندگی محسوب شود
امید با کمک پناهگاه حیوانات وفا در ایران و چند داوطلب یاری رسانی اکنون به واشنگتن آمریکا آمده و با یک خانواده ایرانی زندگی می کند
حالا او با سوار شدن بر این ویلچر راحت تر حرکت می کند. ویلچری که متعلق به یک سگ فلج دیگر بوده و پس از مرگ او صاحبش آن را به امید هدیه کرده است
در مسابقه ای که چند ماه پیش در شبکه اجتماعی فیسبوک برگزار شد، امید در میان همه سگ های شرکت کننده بیشترین آراء رو کسب کرد و برنده جوایز ویژه آن مسابقه شد
خیلی ها داستان نجات او را چیزی شبیه به معجزه می دانند
بسیاری از کسانی که وضعیت جسمی مشابهی چون امید دارند با او عکس یادگاری می گیرند و به قول خودشان "از صبر و استقامت امید، انرژی می گیرند"
بعضی هم با شنیدن این ماجرا می گویند: " اگر زندگی به امید با این همه سختی بالاخره روی خوش نشان داده، چرا ما باید غم فردا را بخوریم"

۱۳۹۱/۰۴/۰۳

بازداشت مسافر ایرانی حامل تریاک در فرودگاه لس آنجلس

به گفته مقام های فدرال در ایالت کالیفرنیا، یک پلوپز و ظرف شیشه ای که با چمدان مسافری از ایران وارد فرودگاه لس آنجلس شد، حامل تریاک به ارزش ۱۱۰ هزار دلار بوده است.
روزنامه لس آنجلس تایمز روز جمعه گزارش داد مقام های اداره گمرک فرودگاه با شک کردن به چمدان یک مسافر که از ایران می آمد توانستند محموله تریاک جاسازی شده در پلوپز درون چمدان را کشف کنند.
بازرسی دقیق چمدان این مسافر که سعید شریعت نام دارد همچنین منجر به کشف یک شیشه کوچک مربایی، حاوی تریاک و ۱۹۰۰ قرص متادون، آلپرازولام و والیوم شد.
اقای شریعت، ۶۳ ساله و مقیم آمریکا، روز چهارشنبه در فرودگاه لس آنجلس و پس از کشف محموله مواد مخدر در چمدانش بازداشت شده است.
تاد اوون، رییس عملیات میدانی اداره گمرک در لس آنجلس گفته است «قاچاقچیانی که تلاش دارند با روش های جاسازی و پنهانکاری ابداعی خود، کارمندان گمرک را فریب دهند، در واقع خودشان را می فریبند.»
به گفته این مقام اداره گمرک لس آنجلس، نیروهای تحت نظر او که همچنان در حال آموزش هستند آمادگی گسترده ای برای کشف روشهای جاسازی مواد مخدر دارند.
سعید شریعت از ایران و با توقفی در فرودگاهی در ترکیه به لس آنجلس پرواز کرده بود.
در بازرسی اولیه و عادی از چمدان این مسافر، ماموران متوجه جعبه پلوپز در کنار کیسه سیر خام شدند. با گشودن چمدان، ماموران دیدند که پلوپز خالی است اما پس از سر و ته کردن آن، اولین بسته از یک و نیم کیلوگرم تریاکی که با دارچین در کیسه پلاستیکی سلیفون پیچیده شده بود و در زیر پلوپز جای گرفته بود، کشف شد.
در قسمت دیگری از همین چمدان، ماموران گمرک لس آنجلس شیشه در داری را یافتند که در آن دومین بسته تریاک با وزنی مشابه بسته اولیه در مایعی ژله ای قرار گرفته بود.

۱۳۹۱/۰۳/۲۲

معرفت یک پرنده

گفته شده است که عکس اين دو پرنده در کشور اکراين گرفته شده است. عکاس اين عکس ها آنها را به بالاترين قيمت ممکن به روزنامه هاي فرانسه فروخته است   و تمام نسخه هاي روزنامه در روز انتشار اين عکس بطور کامل فروخته شده است. در تصوير اول پرنده ماده زخمي روي زمين افتاده و منتظر شوهرش مي باشد


در تصوير دوم پرنده نر براي همسرش با عشق و دلسوزي غذا مي آورد


در تصوير سوم پرنده نر مجددا براي همسرش غذا مي آورد
اما متوجه بي حرکت بودن وي مي شود لذا شوکه شده و سعي مي کند او را حرکت دهد

لحظه اي که متوجه مرگ عشق خود مي شود و شروع به جيغ زدن و گريه مي کند



در کنار جنازه همسرش مي ايستد و همچنان به شيون مي پردازد


در آخر مطمئن مي شود که عشق به او باز نمي گردد
لذا با غم و ناراحتي کنار جنازه وي آرام مي ايستد

سوتی در یک مراسم رسمی در عراق